Zo heb je er drie.... en zo heb je er ineens vier!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 14:52

Leuk jah!!
Veel plezier er mee!


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 21:24

Verslagje dag twee:

Na een poetsbeurtje weer de longeeruitrusting erop en op de wei gelongeerd. Hij deed weer super goed zijn best en ging op een gegeven moment ook licht van de grond draven. Hij is echt nog flink stijf, maar er was al verbetering te zien. Hij is ontwormd en ingeent, dus alles komt goed. De dierenartse vond het een erg leuk paard!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 10:51

Pap wil het paard in principe best houden, maar er toch op een gegeven moment iemand voor vinden die hem bij wil rijden en wil delen in de kosten, zodat hij ons niet veel meer kost.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 10:56

*Kuch*, dat wil zeggen als ik een beetje leer rijden Tong uitsteken

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 11:06

Lijkt me een heel mooi paardje, maar ik neem aan dat jullie bij lange na niet dat bedrag hebben betaald waar hij voor te koop stond op die advertentie... Was hij toen ook van hun, of nog van een eigenaar daarvoor?

Heel veel plezier met dat paardje, ik hoop dat ik over een tijdje ook zoiets vind, als ik mijn vriend zover heb dat er 1 bij mag (weet niet of het met Andrew nog goed komt, nu anderhalve maand kreupel)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 11:08

Nee, we hebben hem voor veeeeeel minder. Deze site kwamen we tegen toen we zomaar aan het zoeken waren, hier is 'ie van een eigenaar daarvoor denk ik, in ieder geval is die site helemaal niet up to date.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 11:20

Even voor de duidelijkheid, de kosten die vermeld staan op die site zijn incl rechten voor import naar Amerika en bijkomende zaken (en dat is niet goedkoop). Lachen

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 12:42

wat gaaf Iloon!!! Ik ben ook heel nieuwsgierig naar dit prachtbeest!!! Veel succes ermee en vooral.. heel veel plezier!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 20:21

Vandaag weer gelongeerd en wederom ging het beter. Hij krijgt al wat meer adem. Hij begon echt super van de grond te draven en ook de galop zit erop. Ik zal hem jullie zeker laten zien de 27e, want Iloon is trots op kanjer!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, Danij, Devitootje, GoogleAdsense, hollie, ijslandfan, Iris_Casper, laura22, Salinah, sterregoud, Titsia, xDeena_ en 149 bezoekers