Peerke verkocht en al opgehaald.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Peerke verkocht en al opgehaald.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 16:30

Nou, mss hebben jullie het gezien op marktplaats maar Peerke was te koop. Was al een paar dagen met iemand aan het mailen die mss wel interesse had. Gisteren was mijn broertje jarig en kwamen ook kennissen van ons, die man heeft zelf een welshmerrietje met veulen (nakomeling peerke). Hij had al eerder gezgd geen interesse te hebben, gisteren twijfelde hij toch steeds. Toen hij naar huis ging zei hij hem toch echt niet te kopen, belde hij gisterenavond op: 'Kan ik hem zo komen halen? Ik wil hem toch wel heel erg graag.' Nou, en zo kwam het dat Peerke gisteren toch nog opgehaald werd, had er niet op gerekend omdat ik met de kopen van marktplaats nog niks had afgesproken en die man geen interesse had.
Haike was gisteren helemaal overstuur omdat zijn vriendje wegging. Ook vanmorgen snapte ze er helemaal niks van, bleef maar hinneken en crossen (totdat haar been zeer deed). Nu is ze gelukkiger wat rustiger,maar als ze iets hoort wordt ze erg druk.
Mis hem nog niet, maar wel een raar idee, als ik nu naar de wei loop staat ie er niet meer. Ook als ik de foto's zie van het steigeren en knielen (zitten in mijn agenda) is het wel raar. Vind het wel jammer dat ie vrkocht is, was namelijk een schitterende hengst (op zijn lip na dan) met een lief karakter. Ga hem nog wel missen denk ik.

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 16:37

Wel jammer dat die verkocht is maar bij een kennis weetje tenminste wat er mee gebeurd (Denk ik:P)

meagan_sarah
Berichten: 175
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 17:41

Dat is snel gegaan, gelukkig weet je waar hij staat.