Lekkere buitenrit!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-01 17:36

Hallo allemaal
Na al het harde trainen voor zaterdag Knipoog (valt wel mee hoor, haha) had Brando het wel verdiend om even lekker met mij buiten te rijden. Dus een vriendin mee op de fiets en ik lekker op Brando. In de groep is hij altijd errug braaf, maar was niet vaak in mijn eentje gegaan. Maar het ging supergoed. Niet schrikkerig enzo. Ben lekker even langs mijn huis gereden en heb nog een paar keer lekker gegalopperd. Het was echt gaaf. Toen ik hem net had en wel eens in mijn eentje naar buiten ging, wou hij echt niet wat harder galopperen. Op een mooie brede berm zei ik tegen mijn vriendin dat ik even zou kijken of ik hem nu op snelheid zou krijgen. Daar had meneer wel zin in en sprong hard weg. Kon nog veel harder, maar het pad was hiet echt super lang dus dat kon niet, maar het was errug gaaf. Verlichte zit, wind door je haren (ja, ik rijd wel met cap)... heerlijk gewoon!! Het was echt een super rit!!!
Nu maar hopen dat het zaterdag ook goed gaat. Ben al wel een beetje zenuwachtig, maarja, dat geeft niet. Het hoort erbij. Enne, ik schrijf na de wedstrijd zaterdag wel een verslagje hoor!! Party!! Party!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angelo_J, Gee, JudithO, Sintara, sterregoud, Ubermetrics en 146 bezoekers