Ingebroken op de manege!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Ingebroken op de manege!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-03 22:13

Ik was er zelf niet bij (nee logisch Knipoog ), maar ik zal even vertellen wat ik gehoord heb van mijn lesgeefmens...

Een paar dagen geleden (de precieze datum weet ik niet) is er dus ingebroken op de manege waar ik rij.
De inbrekers hebben zadels en 2 kruiwagens meegenomen. Alleen zadels van privépaarden waren gestolen; hele dure zadels dus. De kruiwagens zijn waarschijnlijk meegenomen om de zadels in te doen.

Mijn instructrice ontdekte het toen ze op een morgen 's ochtends als eerste (zoals altijd) de stal in kwam. Ze wist nog van niks, en liep dus naar de zadelkamer. Nou ineens onwijs veel zadels weg Scheve mond Dan schrik je je toch ook helemaal dood!
Wat heel gek was.... Weetjewel die kastjes die mensen met een privépaard hebben, waar ze hun eigen spullen in kunnen leggen? Die waren allemaal opengebroken, maar ook weer dichtgedrukt, dus dat was heel vreemd Verward
Gelukkig is er geen paard mee genomen, ik moet er niet aan denken zeg. Maar het idee alleen al dat er vreemde mensen 's nachts op de manege hebben gelopen en misschien wel pony's hebben aangeraakt (al is 't alleen maar aaien of geruststellen ofzo (omdat ze anders geluid maken)), vind ik toch wel eng..

Mijn instructrice moet morgen naar het politiebureau om alles te vertellen, wat ze 's morgens als eerst doet als ze in stal is en waar ze dan precies heen loopt, en de politie is al naar de daders op zoek.
De inbrekers hadden al eerder op een manege in de buurt ingebroken... En misschien komen ze wel terug als de mensen nieuwe zadels gekocht hebben Scheve mond

Ieh ik vind 't zo'n eng idee allemaal!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 22:24

Ook niet leuk zeg.. Maarja veel succes verder!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 22:44

o, das is erg!
ik er op die manege geen alarm dan bij onze wel voor snachts...??