Famillie stinkend rijk....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 17:17

Mij hoor je niet klagen Flair Haha! Maar wij zijn echt arme sloebers vergelen bij enkele klanten van mijn vader.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 18:03

En wij hebben geen eens een TV (wel drie computers, een paard en een boot) .
En we wonen ook maar in een rijtjeshuis..... (wel vier verdiepingen, en staat ook in madurodam)

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 18:11

Hhhmm, ik denk dat wij de "rijken" vd familie zijn. De rest vd familie is altijd bankroet of onderweg.. (including me) wij trouwens ook hoor, alleen wij hebben dan iig nog het grootste huis! whahahha Boerderij met stallen, bak,weiland en een verwarmd binnenzwembad, met jacuzzi en sauna. (ik vertel er lekker niet bij dat dat huis staat te verzakken en de jacuzzi kapot is)

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 18:14

hahaha ag ja

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 18:20

Ik heb ook zo'n stink rijke familie aan mijn vaders kant. (met een butler etc.) Ik heb geen contact meer met mijn vader en door die ruzies ben ik zeg maar uit die kant van de familie gezet. Nou bij die tuthola's wil ik niet eens horen! Schijnheilig Dus voor mij geen flinke erfenis Haha!

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-03 14:06

griebels schreef:
Ik heb ook zo'n stink rijke familie aan mijn vaders kant. (met een butler etc.) Ik heb geen contact meer met mijn vader en door die ruzies ben ik zeg maar uit die kant van de familie gezet. Nou bij die tuthola's wil ik niet eens horen! Schijnheilig Dus voor mij geen flinke erfenis Haha!


aan de ene kant kloote maar ag als je maar gelukkig ben he

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 14:46

de enige die bij mijn familie hun rijkdom laten zien zijn me oom en tante met hun boerderijtje in holten. met een bos erachter Boos! en ook echt IEDEREEN van onze familie heeft een hond behalve natuurlijk wij wij zijn niet arm hoor maar me mam wil geen paard.. en verder ook geen paarden in onze familie Boos! maarja.. dat is nie het enige waar je gelukkig van word toch Verward

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-03 14:57

nej owkeej