geen zin meer in paarden...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

geen zin meer in paarden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 11:51

sins het veulen van femke mijn verzorgpaard is verkocht heb ik geen zin meer om naar haar toe te gaan......ik voel me echt poedersuiker daardoor, want ik verwaarloos dr gewoon Boos! gelukkig staat dr baasje altijd klaar voor dr, maar ik wil er ook voor dr kunnen zijn!! maar ik kan maar zelden echt zin ervoor maken...ik mis het veulen gewoon heel erg en als ik daar dan ben word t steeds erger...n de laatste tijd doet femke met rijden als ik erop zit ook heel raar dus daar word dat gevoel nog erger van....ik denk dat ik maar ff er tussen uit ga met dr...ff niet er naar toe, ff het vuelen uit me hoofd proberen te zetten...kep haar baas net ge'smst dat ik me zo voel, nu maar hopen datze er niet boos om word...
aaaaaaargh k voel me zo poedersuiker! Verdrietig

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 11:53

ben je Femke gaan verzorgen voor Femke of voor dr veulen?
als het voor het veulen is,kun je beter op zoek gaan naar een verzorg veulen ipv een verzorg paard...

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 11:55

ik ben voor ze alletwee gaan verzorgen...maar ik mis venissa heel erg...en femke is dr moeder, k zie zoveel dingen van nissa in haar....

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 12:01

misschien kun je in de moeder een aandenken aan haar houden, ga es naar femke toe, vertel haar over hoe jee je voelt( ze zal nooit tegenspreken dus das nog handig), ga eens haar goed borstelen, verzorgen ga eens naar buiten ermee of spelletjes ofzo, en denk aan alle goede momenten dat je gehad hebt samen met femke en het veulen, vel succes!
greetz dutske

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 12:04

thnx...

Toverbal

Berichten: 1955
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 12:07

Ik denk dat Femke voelt, dat jij niet zo lekker in je fel zit misschien is dat de reden dat het niet zo lekker gaat met rijden Verward
Maar ik zou Femke niet in de steek laten, je kan toch juist troost bij haar zoeken? OK dan!

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 12:08

dat lukt me juist niet...maar daarom zou ik er ff tussen uit willen zodat ik t op een rijtje kan zetten voor mezelf dat ik beter in me vel zit, dan gata t met fme maybe ook weer beter

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 12:08

no poblem,
ik heb zaterdag ook effe gaan uithuilen bij mijn lievelingspony op de manege Verdrietig , had een zeer slechte les gehad enzo(en nog enkele slechte gebeurteniseen op de manege die dag) Boos! , en zag het niet meer ztten, een halfuurje bij dutske gestaan en ik voelde me al veel beter! Haha!
OK dan!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 16:21

babyboo schreef:
sins het veulen van femke mijn verzorgpaard is verkocht heb ik geen zin meer om naar haar toe te gaan......ik voel me echt poedersuiker daardoor, want ik verwaarloos dr gewoon Boos! gelukkig staat dr baasje altijd klaar voor dr, maar ik wil er ook voor dr kunnen zijn!! maar ik kan maar zelden echt zin ervoor maken...ik mis het veulen gewoon heel erg en als ik daar dan ben word t steeds erger...n de laatste tijd doet femke met rijden als ik erop zit ook heel raar dus daar word dat gevoel nog erger van....ik denk dat ik maar ff er tussen uit ga met dr...ff niet er naar toe, ff het vuelen uit me hoofd proberen te zetten...kep haar baas net ge'smst dat ik me zo voel, nu maar hopen datze er niet boos om word...
aaaaaaargh k voel me zo poedersuiker! Verdrietig


Ik weet precies hoe je je voelt, heb ook al heel wat vuelens van Ilkkah weg zien gaan, ook het vuelnen van dit jaar weer.
Helemaal omdat het haar laatste veulen was.
Maar ik denk gewoon: Niet in de put gaan zitten, Ilkkah heeft me nodig, want ze is van mij afhankelijk
Ga desnoods een dag alleen maar tutten met Femke, lekker grazen, poetsen, knuffelen, en probeer je probleem eruit te praten.
Lukt dat niet, overweeg dan een tijdje niet te gaan, al is dat maar een week.
Neem gewoon zolang je nodig hebt, overleg het met de eigenaar.
En ze zal heus niet boos worden omdat jij je zo voelt! Misschien voelt zij zich ook wel rot over dat het vuelen weg is!
Niet de moed opgeven, je komt er wel uit!
Suc6!

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 17:25

Ben je al eens bij het veulen wezen kijken?
Gaat het misschien niet beter van naar Femke toe, maar daar wordt je wel zelf blij van.

FZ_Lin

Berichten: 4007
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:28

maaike ik zal nooit boos worden op je dat weet je!!!! love ya!!!!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 21:50

Hoe dank je dat zij zichzelf voelt.. ze is wel haar kind kwijt..... en dan ziet ze jouw ineens niet meer.... ook beestjes hebben verdriet.
Ga lekker naar haar toe, praat, tut, knuffel en wordt zelf een beetje rustiger..... dan zal je zien dat zij dat ook wordt......

Ik kon 2 friezen.. moeder (20 jaar) en dochter (10jaar).... moeder wordt ziek... blijft leven.. dochter ineens koliek en overlijd.... moeder heeft zo'n verdriet en 6 weken later was het ook over voor moeder....die liep haar dochter maar te zoeken... en was eenzaam.... het eerste wat ik dacht toen ik hoorde dat ze overleden was..... ook paarden kunnen sterven van verdriet.

Dus kom op...zet je over je verdriet heen.... en zorg dat je er voorhaar bent.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 13:47

He wat is dit nou, hoe lang loop je hiermee al rond. Dat moet je veel eerder zeggen gek. Logisch dat je je belabbert voelt. Je mist Venissa, op de oude stal kon je altijd nog wel met iemand kleppen en daar ben je waarschijnlijk vaak alleen is ook niet zo leuk. Je kunt er waarschijnlijk minder prutsen omdat je langs een toch wel wat drukkere weg zit enz enz enz. je hebt Venissa's antwoord hier ook gelezen, gewoon aan Femke uitleggen hoe je je voelt zal ze wel snappen, in het ergste geval krijg je eenkopstoot van haar. EN je hebt zowiezo altijd knor nog ook al staat ie wat verder weg, kun je ook nog bij uithuilen.

Hij voelt zich al weer een stuk beter. CU weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 17:34

probeer ff door de zure appel heen te bijten dat rijden komt wel weer joh als je een echte paarde zot bent zal het echt wel weer terrugkomen en is die moeder niet lief dan?

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 22:04

ik heb dat op het moment ook babyboo, maar dat is meer omdat ik echt toe ben aan een eigen paard dan dat ik iets mis.
Het is heel vervelend. Ik heb 15 verzorgpaarden, maar ik ga er gewoon zelden naartoe en voel me er klote bij, want die mensen verwachten wel wat van me.
Misschien is een nieuwe uitdaging goed voor je? vraag of je wedstrijden mag rijden? of in ieder geval iets nieuws! Misschien helpt dat.