Te warm om te rijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Survivorgirl

Berichten: 115
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 21:59

Ik heb vandaag een buitenrit gemaakt, oke wel redelijk zweten, maar het was te doen!
En ik reed van half 5 tot half 6, dus dan is de zon ook niet zo vel en heet meer, alleen benauwd.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 22:25

ik heb net pas gereden.. normaal ga ik overdag maar het is zo warm, dus ik heb om 8 uur nog een buitenritje gemaakt, wel met m'n moeder erbij want ik mag 's avonds niet alleen naar buiten Boos!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 22:49

ik heb om kwart voor 9 tot 5 over 9 zonder zadel gereden met halster en touwen buiten enne.. gedraafd met handen los ( ik was vliegtuig)

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 23:14

Beau stond vanavond nog nazwetend van de warme dag in zijn weitje. Als het zulk warm weer als vandaag is doe ik ook niet erg veel en als ik wat doe is het s`avonds of s`ochtends vroeg. Vanavond heb ik achter hem aanlopen geoefend (mennen zonder kar Haha! ) en rustig aan gedaan. Vooral stap en een beetje draf.

jackline
Berichten: 12
Geregistreerd: 08-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 10:55

Nou ik heb gisteren gewoon gelest dat was om half zes avond.Gewoon een half uurtje en dat ging best je doet gewoon wat lichtere werk .Want stel je voor dat het zeven dagen erg warm is dan zou je haast helemaal niet meer rijden en als je paard echt in training staat dan kan je dat niet maken om dan te denken ik ga niet rijden is niet erg gezond voor je paard.Als je gewoon door blijf rijden met erg warm weer dan wen je paard en jezelf eraan.Want als je wedstrijd heb en het is ook warm dan ga je toch ook.Groetjes

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 11:31

Ik had om half 2 een half uur privéles,
was nog best wel te doen.

Alleen toen ik erafkwam... had ik nauwelijks nog puf om bij de spuitplaats te komen...
Alsof ik een klap in mijn gezicht kreeg!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 14:10

Ik kwam op stal en hij stond flink te zweten, maar buiten droogde hij mooi op. Ik heb dus heerlijk buiten gestapt en heb hem droog in plaats van nat gereden! Hlaas moest hij daarna die broeierige stal weer in Frusty