Ik weet het allemaal niet meer.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
littleroosie

Berichten: 6062
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-03 22:14

Allemaal heel erg bedankt voor jullie steun Lachen
Voorlopig ga ik niet meer in de bak rijden, en neem ik de gevechten op de buitenritten maar voor lief.
Maandag had ik voor het laatst gereden, het lijkt wel een machine.
Je geeft ben, stap, been, draf, been galop. Maar van voren krijg je no way wat voor elkaar en achter dat is ook 3x niks.
Naja, morgen eerst maar de fysio bellen en afwachten.
Als de fysio is geweest zal ik uitgebreid verslag doen!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 13:41

oh tell me when, kan ze Gam ook ff checken! Lachen

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 18:35

Hé Roos, ik kan me nog goed ons gesprekje van de kuiderbosrit herinneren... Als je kijkt wat je toch eigenlijk al met haar bereikt hebt? Geeft dat je dan niet wat meer moed? Misschien na veel steigen, moet je eerst weer door een heel diep dal, voor je weer een nieuwe piek kunt bereiken... Je weet dat ik met Andrew ook heel veel problemen heb gehad... Hij is nu al anderhalve maand kreupel vanwege die spat, die nooit weer weg gaat. Ik doe niets anders dan aan de hand wandelen, borstelen en kijken als hij loopt te grazen... Misschien heb jij nu ook behoefte aan een break? Ik denk dat die stal dichterbij met veel weidegang en een bos naast de deur om leker buiten te rijden al een hele mooie stap zou zijn... Ontspanning en samen plezier beleven is de basis voor een fijne relatie met je paard! Wees blij met kleine dingen, en denk niet te ver vooruit... Ga gezellig met anderen naar buiten als alleen naar buiten gaan te veel stress oplevert! Je doet het toch voor je lol? Meestal komt het vanzelf wel weer... Mits er lichamelijk natuurlijk niet iets aan de hand is! Maar dat laat je nu eerst onderzoeken.
Kop op meid!!! Enneh, als Andrew ooit weer bereden mag worden, kom ik gezellig een keertje bij jou in het bos rijden Knipoog

Denman

Berichten: 303
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:15

Ik heb ook heel veel problemen gehad met m´n vorige paard. Hij is verwaarloosd geweest, kende niks en vond alles eng!! Ook heeft hij veel eigenaren gehad. Toen hij bij mij was ging alles alleen maar beter, maar het bleef een schijterd en met het rijden bleef ik met hem vechten. Ik wou graag wedstrijden starten maar het bleef een stresskip.
Ging er elke dag met tegenzin naar toe, op een gegeven moment moest ik van mezelf een keuze maken.

Na lang denken had ik besloten om hem te verkopen. Eigenlijk was hij toen al vrij snel verkocht. Hij ging naar een meisje in Zeeland, waar het gelijk super mee klikte.

Soms baal ik er nog wel eens van, want het was zo´n leuk paard. Maar ik weet dat hij het nu super goed heeft (beter dan bij mij) en ik ga zelfs nog wel eens kijken.

Er komt ook nog bij, dat ik nu een paard voor kennissen rijd, waar het echt super mee klikt!! Dat is misschien ook weer een beetje mijn geluk.

Ik weet hoe moeilijk het is, maar denk er goed en rustig over na. Want het zou zonde zijn als je spijt krijgt van je beslissing.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:26

Tja, een lastige situatie.

Ik denk dat je toch voor jezelf en je pony moet kiezen en haar het beste kunt verkopen.

Als je er niet meer met plezier heen gaat, dat zegt zoizo al genoeg. Als je haar nou net had gehad dat had je nog kunnen zeggen dat het wel beter zou worden maar na 1.5 jaar is dat natuurlijk ook niet echt het geval meer.

merle

Berichten: 460
Geregistreerd: 16-09-02
Woonplaats: joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:09

jee roos
nee ik had het idd niet verwacht
al had je het er laats wel over
ik wil wel zeggen dat ik het super vindt hoe jij (samen met angenita) toch nog zo'n pony van haar hebben gemaakt!
hoe ik dr dan kende.................
maar ik snap je wel
beide beslissingen zijn moeilijk houden of niet?
veel sterkte
x merle

littleroosie

Berichten: 6062
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 22:52

Ik heb er dus nu goed over nagedacht, en eigenlijk wil ik er (nog) niet kwijt. Ik zie er nu weer wat positiefer tegen aan en ga het allemaal weer met nieuwe energie tegen aan Lachen Ik blijf jullie op de hoogte houden hoe het gaat.

Jorientje

Berichten: 308
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: Schüttorf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 10:29

Das heel fijn! probeer het nog een tijdje en uiteindelijk zul je de juiste beslissing kunnen nemen!