Een beetje vreemd maar wel lekker!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jeanine

Een beetje vreemd maar wel lekker!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-03 20:37

Haha! Schijnheilig *LOL* Cheese! Clown Ach gut Bloos! Cool Scheve mond Haha! Boos! Lovers Doei, doei
Ik heb vandaag wederom op Getsie gereden en het ging eigenlijk best redelijk. Ze heeft maar twee keer gestijgerd, drie keer gebokt en is er maar vier keer tussen uit gepeerd. Maar de rest van de tijd was ze braaf en werkwillig gelukkig. Ik was zo blij dat ik weer op haar gereden heb, en dat ze het zo lekker deed, want zeg nou zelf een drachtige merrie met een gevoelige buik en een hoop voer in der lijf en dan af en toe uit wei gehaald wordt om bereden te worden ( ja ik poets haar wel elke dag hoor ) daar zou ik ook niet braver van worden of wel dan? Maar het was wel lache een rondje rodeo rijden op mijn eigen Getsie.
Knuffels en een dikke kus voor mijn allerliefste Getsie die het nu toch maar alleen moet zien te rooien!!! Doei, doei Doei, doei Doei, doei Doei, doei Doei, doei Doei, doei Doei, doei Doei, doei Doei, doei Vriendjes zijn? Vriendjes zijn? Vriendjes zijn? Vriendjes zijn? Vriendjes zijn? Vriendjes zijn?

Maskers op? Hoezo? Geupdated profiel nu, maar binnenkort met foto's!

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:51

mooi dat je tevreden was!! Lachen
eeeuh... iets minder smileys misschien?? Ik vind het nogal irritant lezen... sorry!

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:52

hahaha idd je ben blijkbaar wel errug blij

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie