wat ik nu weer mee heb gemaakt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loulou

Berichten: 14810
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 18:11

crossmonster schreef:
ohw ja en mir, het kan daar alleen op zaterdag tussen 10 en 16 uur.....dus dat word vrijvragen Tong uitsteken


waarom kan mir nie? moet ze werken? anders mag mir wel een x vrijvragen. ik heb de laatste week telkens al 1 dag vrij gevraagd, dus weet nie of da gaat lukken.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 18:39

crossmonster schreef:
mir zou op de fiets gaan , en met uit eten , sja ik kan een iemand mee nemen in de jiep, maar als jullie vonnie ff lief aankijken *LOL* *LOL*
dan mag je misschien wel met haar mee?? grave is niet zo ver, en diesel kan gedeelt worden , toch? OK dan!



Ik wil best mensen meenemen. Als ik maar geen kilometers om hoef te rijden.

Oeh en ik heb geen diesel. Ik heb die groene Tong uitsteken

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 19:49

Het lijkt mij ook erg apart om mee te maken.... Is er al een datum bekend? Tong uitsteken

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 20:11

Tyrza schreef:
Het lijkt mij ook erg apart om mee te maken.... Is er al een datum bekend? Tong uitsteken


we houden 11 oktober ff in gedachten, ik moet die man morgen nog ff bellen, ook om te vragen hoe groot de groep kan en mag zijn
ik probeer rond 2 uur af te spreken, maartje is om 1 uur afgewerkt, dan moet mir maar de middag vrij vragen ....aangezien het alleen op zaterdag kan (volgensmij) ik zal aan die man wel een paar data vragen wanneer het kan, en dan kan ik het aan jullie voorleggen en dan zien we dan wel verder!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:12

Damn... dan zit ik in Assen....

Ik verwacht dan wel op zijn minst een nieuw verslag van jullie hoor! Haha!