3 vliegen in 1 vandaag.

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

loontje

3 vliegen in 1 vandaag.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-03 21:46

1 Vanmorgen vroeg naar het paardje toe om lekker te kunnen rijden(wellis waar in de regen maar goed).Wat ook werkelijk lekker ging.Ze scheen geen last te hebben van de regen en liep lekker door(tja het wordt weer kouder dus het paard weer heter)Er was niemand aanwezig dus kon lekker rijden zonder dat erop me gelet werd.Amber deed flink haar best en kwam op een gegeven moment lekker naar benee met haar hoofdje.Lekker wat rond gehobbelt in de bak en vol voldoening alles afgesloten en mijn paardje lekker verwent.Wat ze helemaal niet erg vond natuurlijk.
2 Thuis aangekomen en zakte ineens in een dipje.Nou zag ik hier op bokt dat ze bij divoza 11% korting gaven op de dekens dus ben me zelf(ook mijn paard weer) even wezen verwennen door 2 dekens te kopen>heerlijk is dat als je ziet hoe je portomonee slinkt aan de paarden spullen.
Na de divoza even me hart gelucht aan de foon bij mijn vriend en daar kwam de derde vlieg naar voren.
3 we staan eindelijk 1ste voor een flat hier in delft en we mogen donderdag komen kijken.Ik hoop echt dat het wat is ook al vind ik de buurt niet veel aan.Maar de flat staat vlakbij winkels en het is een 4 kamerwoning dus dat maakt het wel weer goed.
Dus ookal had ik een dip mijn dag liep voor de rest heerlijk.Wil wel meer van zulke dagen hihi.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 22:26

Hé, wat lekker zo'n dagje! Af en toe moet je jezelf (en je paard) eens lekker verwennen door geld uit te geven. Dat doet een mens goed Haha! !
Gaaf dat jullie 1ste staan voor een huis, in welke buurt is het?
Succes met kijken donderdag.

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 23:14

Zijn er nog wat dekens over... ik ben van plan om een nieuwe staldeken te halen Haha! *LOL*

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-03 08:22

Dat doet een mens zeker goed,alleen je portomonee niet maar ja je moet er wat voor over hebben.
Het is bij de hoven,poptahof zuid.
Dank je wel.

Er zijn nog wel dekens over althans gister.Zal wel hard gaan nu.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie