Onze prive renbaan..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Onze prive renbaan..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 17:07

Wij wilden gister met de paarden (Solo en Amigo) even door de straten lopen, want omdat ze bezig waren met de bak konden we dus daar dus niet in rijden.
Zegt de eigenaar, die samen met z'n neven even bij zat te komen van het zware werk; jullie mogen wel op het aardappelveld rijden, dan hebben jullie je eigen bak van 20 hectare!
Nou dat hoefde hij natuurlijk geen tweede keer te zeggen, dus wel hebben gisteravond even een wedstrijd gehouden op onze prive renbaan OK dan! heb wel een filmpje, maar weet niet hoe ik die hier kan laten zijn, misschien kan ik 'm naar iemand mailen die het voor me kan doen?

Duhelo

Berichten: 28554
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 17:08

hallo, zo tof zeg!!! ik kan je helaas niet helpen mer het filmpje, maar er zal wel ergens een zeer goede en brave ziel zijn die dat wel kan! Haha!

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 17:12

Cool! Wie heeft er gewonnen? Tong uitsteken

Loeser

Berichten: 2578
Geregistreerd: 09-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 17:14

gaaf!!!!! helaas kan ik je ook niet helpen met hem filmpje, maar ik ben er wel benieuwd naar!!

Moosje

Berichten: 5496
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 19:09

Lachuh! Bij ons in de buurt zijn ze allemaal aan t bouwen, dus heb je ook veel open vlaktes en zandbergen. Lekker crossen!

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 19:12

was vorige week ook aan het crossen. ben er wel afgevallen, krijgt een vriend van het idee om op een veld te gaan, maar er was een gracht van 10 cm diep ofzo Haha! en ja ze schrikken, weigeren en springen toch, dag dag evenwicht Lachen