paard gepoetst met gebroken been

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tanneke

paard gepoetst met gebroken been

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 07:01

Ik heb de vorige week m'n been gebroken met dat trekpaard. ( lees maar bij AUWWW gavallen)
Gisteren ik kon het niet meer vol houden, niet paardrijden. Dus ik met m'n krukke (of hoe ze hete) naar de stallen. En jah, daar stond Sydney ik kon het niet laten om hem daar zo zielig te laten staan. Dus ik een halster gepakt, en ging hem poetsen. Het ging hartstikke goed!!! Haha! . Maar
's avonds kon ik toen wel niet slapen van de pijn, omdat ik er zo lang mee had gestaan. Dus toen moest ik weer een spuit krijgen dat ik ging slapen Verdrietig . Maar nu gaat alles weer goed!!! Haha!

Groetjes,
Anneke

Roxxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 09:42

Ik heb ook een keer me been gebroken en zat tot en met me boven been in het gips... Verdrietig
Ik werd ook gek van het niks doen en toen ben ik ook een keer me paard gaan poetsen en toen werdt het zadelen met 1 been en na 3 weken was ik het zo zat dat ik met gips en al op me paard ben gaan zitten (Redna is heel erg braaf zolang je niks vraagt) Schijnheilig
Heb in het totaal 11 weken in het gips gezetten en maar 3 weken heb ik niet gereden.... Haha!
In het ziekenhuis vroegen ze zich wel af hoe het kwam dat me gips bij me enkel afbrak... Schijnheilig

ps. Me moeder was niet heel blij met me!!! Schijnheilig
maar die heb er niks meer van gezegt na de eerst paar keren...
want mijn humeur ging met sprongen vooruit...

SIMBA & REDNA

verzorgster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 15:58

Ben je van het paard gevallen, en heb je toen je been gebroken? Of hoe is het gebeurd?
wat voor paardje isset?
Moeilijk he, om zo lang niej te rijden?
veel beterschap...
-xxx-

Lachen Ieder paard is een mogelijke vriend, het is wat je er zelf van maakt Lachen

Tanneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 16:37

verzorgster,
Dan moet je effe lezen op de 3de pagina bij AUWWW gevallen, (abij verslag van de dag natuurlijk) daar staat het hele verhaal op.

Groetjes,
Anneke

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie