vraagje voor wedstrijd!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jessikoe

Berichten: 248
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: stadskanaal

vraagje voor wedstrijd!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 20:11

ik heb een nieuwe verzorgpaardje en ik wil wedstrijden met hem gaan rijden. . Haha! Haha! .
maar waar kan ik beter gaan beginuh: binnen of buiten want ze zeggen dat buiten veeeel moeilijker is dan binnuh. Verward Verward Verward .

krijgt nog bericht van mijn eerste wedstrijd.

doegies........... en groetjes jessica

Al Bijna 2 Jaar Melissa...
Zummer Al Bijna Een Jaar Haha!:D


iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 20:13

volgens mij maakt het helemaal nix uit! binnen of buiten ze letten op de zelfde dingen dus

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 20:48

loulou loopt binnen altijd beter. verschilt denk ik ook per pony. sommige paarden vinden een binnenbak ongeloofelijk eng Haha!
in een binnenbak kan je pony tenminste niet de ring uit naaien Haha!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 21:13

ik hoor van de meeste dat buiten veel fijner is.
want binnen,je rijd los en dan opeens moet je paard alleen naar een bak waar die alleen is,en binnen zouden ze veel meer op dingen letten.
ik wou eerst ook altijd binnen starten,maar iedereen zei dat buiten veel fijner was,dus ben ik buiten gestart Haha! wat super gaat,nu in oktober beginnen me eerste binnen wedstrijden,ben benieuwd.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Green
Berichten: 1008
Geregistreerd: 28-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 22:08

ja ik denk dat dat ook heel erg verschilt per paard/pony he!!
Mijn pony vind het bijvoorbeeld verschrikkelijk eng de eerst paar keren in het binneseizoen.
Een binnebak met allemaal bloemetjes en witte hekjes waar ze nog nooit is geweest.
Buiten is het bijna altijd het zelfde, gewoon grasveld, met of witte hekjes of alleen de bordjes van de letters.
Buiten loopt ze dus veel beter bij mij.
Ben toen ik begon met wedstrijden rijden ook begonnen in het buitenseizoen.
Was eigenlijk heel toevallig, maar was wel blij toen ik erachter kwam toen het binneseizoen begon, dat ze buiten veel beter liep, want toen had ik al een btje wedstrijd ervaring.
Veel suc6 met je wedstrijden alvast!!

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 22:20

Zal wel per paard verschillen maar ikzelf vind binnen makkelijker. Daar rij je namelijk altijd op zand en kan je er zeker van zijn dat je pony niet wegglijdt. Buitenwedstrijden zijn meestal wel op gras wat vooral bij nat weer gladder is en daar kan je dus veel nadeel van hebben als je geen kalkoenen in de ijzwrs hebt.
Bovendien hebben binnenbakken eigenlijk altijd een stevige hoge omheining waartegen je pony steun kan zoeken en waarlangs hij er nooit uit kan. Buiten heb je alleen lage witte hekjes en sons zelfs alleen de bordjes van de letters. Hier moet je de schouder van je paard goed begrenzen en hem dus echt ZELF de hoeken doorrijden en hem niet tegen de buitenwand laten vallen als het ware. Dit heb ik geweten op mijn eerste buitenwedstrijd, ik had 138 en 140 punten Bloos! oa omdat Pjelk steeds over de buitenschouder wegviel...

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 19:48

ik ben ook benieuwd of ik binnen of buiten moet starten, maja..het ga het gewoon allebei proberen en ze moet er maar aan wennen hoor

..Romana Utopia.. mijn meissie 4-ever!!
ik zal je nooit vergeten!!!

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 20:20

ligt ook aan je paard en het verschilt ook per bak...
mijne is buiten altijd fijner omdat hij een hekel aan kantines heeft en ik er dan echt aan moet rijden om hem erbij te houden maar ik zou het gewoon uitproberen en starten wanneer jij wilt of er klaar voor bent, ze zullen er toch aan moeten wennen lijkt mij...
iig succes! Haha!

............

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 20:21

pjelk ik ben het idd met dat laatse wel eens,ik heb daar ook moeite mee,vooral in de hoeken,ze er goed in drijven en dan nog eens stelling,dat met dat schot in de binnenbak klopt idd wel.
ik had vandaag me laatse buitenwedstrijd,waar ik super tevreden over was Lachen ik ga nu in oktober me eerste binnen wedstrijd starten Lachen ben benieuwd hoe dat gaat.
mij lijkt dus het ergst je bent met een groep ana het inrijden en dan opeens moet je alleen naar een andere bak,dat de paarden daar even moeite mee hebben.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 20:32

Zoals anderen al zeggen, hangt van het paard af.
Mijn paard heeft binnen meer problemen. Buiten is er meestal zoveel te zien dat ze niet eens weet waar ze moet kijken en dus helemaal bij de les is Haha!

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 08:06

ja, dat denk ik ook wel ja,

..Romana Utopia.. mijn meissie 4-ever!!
ik zal je nooit vergeten!!!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 08:24

Ilkkah rijd altijd veel beter binnen, want buiten zijn er altijd van de levensgevaarlijke dingen die zo in een paardetende leeuw kunnen veranderen, en daar moet je natuurlijk dan wel even van schrikken he?!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: -Namiro-, Charlotte446, LisaVH96, MaanNaam, pluklief en 153 bezoekers