lessers hadden goed gereden

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 10:23

Op maandag geef ik altijd les aan twee meiden. Toevallig hadden ze allebei wedstrijd gehad. Ze hadden goed gereden! De ene had een winstpunt in de M1, met lekker veel 7ens, de andere had twee punten in de M2, en mocht naar de kampioenschappen en Z starten! Leuk is dat eigenlijk. Ik hebt zelf dan wel niet die punten gehaald, maar het voelt wel een beetje zo!
Dus nu geef ik een Z ruiter les Party!! (oei, wat klinkt dat hoog!)

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 10:46

HEee je ruiters rijden jouw voorbij *LOL* .

Lekker gevoel geeft dat wanneer je ruiters het zo goed doen Lovers . Zoek ook nog iemand die mij op speelse wijze dressuur les kan geven. Waarom ik ben springruiter Leys en ik hebben moeite met de dressuur vooral met priveles omdat ik me ga spannen wat dan verkeerd gaat. Zolang ik geen les heb gaat het goed en ben ik rustig maar ik kom helaas zo niet verder.

Het Springles van Peter Hoving en combineer dat vaak met dressuur en dat gaat goed omdat hij zoooo rustig is.

Nog tips?? *LOL*

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 11:08

tip? niet gaan spannen Haha!

Dat is wel iets waar ik heel goed naar kijk. Zeker bij moeilijkere dingen als travers en zo, maar ook bij wijken. Mensen gaan zich vaak in allerlei bochten wringen om dat paard in de goeie hoek te douwen. Ik zeg altijd, leg eerst je been maar eens terug, kijken wat er gebeurt, niet genoeg, dan maar eens wat meer enz.. En vooral niet alles 80 keer herhalen. Pff, weet nog wel van mijn eigen lessen, dat ik voor mijn gevoel 30x dezelfde oefening moet doen. Heeft helemaal geen zin, lijkt me.
En kennelijk helpt het dan toch, want de proefjes van de meiden gingen heel fijn! Die ene is me inderdaad voorbij...aso!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 11:33

Grrrrr zou ik wel willen. Maar ik wil het graag goed doen en dan lukt hetniet en dan ga ik spannen Verward .

Haat mezelf in de dressuur. Met springen heb ik geen problemen gelukkig Haha! .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie