Katrientje gaan ze in laten slapen,...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Katrientje gaan ze in laten slapen,...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 08:54

Hoi,

Ik heb vandaag heel erg nieuws vernomen. Katrientje (een klein palominotje) Lovers hét pony'tje van de manege, *LOL* is nu echt te oud. Ze is nu niet meer vrolijk, eet amper Verdrietig , haar neus lekt verschrikkelijk, ze staat er maar een beetje bij te suffen, en haar buik staat heel de tijd te pompen, net alsof ze een uur hard gewerkt heeft. Verward Maar het is nu al een paar maand dat ze niet meer werkt, alleen werd ze dagelijks op de wei gezet, en poetsten we haar iedere dag, en verwende haar met allerlei lekkers. *LOL* Haha! (Er zijn er zelfs die een soort vaan 'taart' hebben gemaakt van biks, brood, worteltjes,...(allemaal mals gemaakt met water, en het dan laten drogen in een klein gebakvormpje! Vingers aflikken ) Ze werd echt verschrikkelijk goed verzorgd. Ze is zowat 'de mascotte' van de manege Pling . Maar nu kan ze echt niet meer. Het zou echt verkeerd zijn moesten we haar laten lijden, daarom zouden we vanavond het lijden laten stoppen,... Verdrietig

Het ligt voor mij, en voor iedereen waarschijnlijk wel heel zwaar,...ik ga nooit voorbij haar mooie stalletje kunnen komen, zonder ik aan haar herrinnerd zal worden,... Maar dat is dan ook waarschijnlijk de manier waarop ze toch nog zal 'voortleven' op onze manege,...Niemand zal haar ooit vergeten....

Ik en Stéphanie zijn voorlopig de enigste die ervan weten,...voor de andere zal de klap nog harder zijn,.. maar het is de beste oplossing, anders gaat iedereen om Katrientje staan, en daar heeft ze op deze moment geen behoefte aan denk ik,... Verdrietig

Ik hoop dat ze ons dankbaar zal zijn, dat we voor deze oplossing kozen,...ik hoop ook dat het de beste is,. Verward

Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Op de rug van een paard,
is de hemel op aard,...


Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 08:57

Ach gut wat zielig...Verdrietig Maar als het idd beter voor het beestje is moet het helaas. Veel sterkte iig! Ach gut

blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 08:58

dankje,... Verdrietig

Op de rug van een paard,
is de hemel op aard,...

bassistje

Berichten: 361
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 09:08

veel sterkte vanavond!

In loving memory of all the people and animals we've so sadly lost...................
Till we meet again somewhere..............

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 09:14

Veel sterkte he, ze heeft een mooi leven achter de rug hoor. Succes

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

Cemlys

Berichten: 14946
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 10:01

ah wel jammer, maar het is nog zieliger als ze zo de hele dag moet doorkomen, zo te horen had ze het al lastig. veel sterkte

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 10:27

Het is maar beter zo dan ja, veel sterkte!!!


(op elke manege is dat?)

trotse mama van 5 kindjes!!!
If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass !!

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:15

Het zal waarschijnlijk een moeilijke maar moedige en juiste beslissing zijn.

Het is voor Katrientje wel leuk geweest al die extra aandacht.
Voor die taart dat zal wel smullen zijn geweest Vingers aflikken

Nou veel sterkte geweest in deze moeilijk tijd.

Maak nog wel een onwijs mooie foto van haar.
Kunnen jullie misschien uitvergroten en in de kantine of zadelkamer hangen.

Misschien wel leuk om haar nog even helemaal te wassen en op te tutten.

Brechfa Felicia 02-10-2016 Welsh Partbred / Wilana(15-05-2003) 21-02-2013 Met pensioen (27-06-2015) CarlandxBayard / Zazu R.I.P knappe meid (25-05-2004) (04-02-2010/29-11-2012) CarlandxVoltairexJoost / Noureyev R.I.P. kanjer (12-02-1995)(28-03-2003/12-10-2009) TCN PartoutxSymfonie

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:16

veel sterkte

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Sting

Berichten: 12853
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 14:36

Sterkte!!
Echt sneu, maar zo heeft ze ook geen leuk leventje Boos!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 14:49

wel heel fijn dat de manege op deze manier afscheid neemt van een oude gediende die veel voor de manege betekend heeft...dat ze maar in alle rust mag gaan, en sterkte voor iedereen die van haar hield!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 21:04

hmm,...bijna niemand heeft afscheid van haar kunnen nemen. Alleen ik, de dochter van de eigenaresse van de manege en een vriendin wisten het.

Toen ik daar op de maneg aankwam, ben ik naar haar stalletje gerend. Bloos! Er ging een steek door mijn hart, stiekem had ik gehoopt dat ze het 'verzonnen' hadden,...maar nee,...ik weet het, het is het beste voor haar geweest,...maar toch, ik kan het niet geloven, het lijkt net of ze gewoon ergens anders heen is,... Verward Verdrietig

Ook heb ik geen foto meer durven nemen. Gisteren zag ze er zo slecht uit,...dan maar zonder foto... Kheb wel nog ergens een video van haar liggen. Ze was een echte fil-ster!! Ze heeft meegedaan met Kris van den Durpel. (Beter bekend al: Jimmy-B, Kamiel Spiessens, Snelle Eddy,...) maar ik ben niet zeker of ik die nog ergens heb....

Ik hoop maar dat ze het nu beter heeft,...ik in elk geval niet.... Verdrietig Maarja,...het kon niet anders ...

Op de rug van een paard,
is de hemel op aard,...

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 10:51

Jeetje wat erg.
Nou gecodoleert dan maar...
en heel veel strekte.

Luck
Berichten: 14
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Varsseveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:24

ik vind t idd superzielig, maar het is maar beter zo, en ik denk(aangezien ze zoon pijn heeft) dat ze jullie alleen maar dankbaar zou zijn

*(¨`·.·´¨)* .:: ::. ..*`·.¸.·(¨`·.·´¨)* .........* `·.¸.·´* .:: Lucky Lachen

blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 21:11

Citaat:
en ik denk(aangezien ze zoon pijn heeft) dat ze jullie alleen maar dankbaar zou zijn


Verward hoop ik ook

Op de rug van een paard,
is de hemel op aard,...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Exorcizamus, GrapeshotBot, nnicolex, xSannee en 75 bezoekers