Donderdag naar de DA :-(

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Boxer

Donderdag naar de DA :-(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 15:29

Donderdag is het dan zover.
Dan mag ik met m'n paardje naar de DA.

Mijn paard hoest al een hele tijd (en dan bedoel ik dus al 4 maanden of zo). Het is echt niet zo dat ik hier niks aan gedaan heb hoor. De DA is al enkele keren bij me thuis geweest om te kijken wat er aan de hand was.
Ik maak het hooi al nat, honing ter verzachting van de keel, ik heb zelfs de wei gesproeid tegen het stof (m'n paardje staat lekker de hele tijd buiten, kan zelf op stal).
Ook een kuurtje Ventipulmin mocht niet baten. Dus nu mag ik donderdag naar de praktijk met m'n paard voor een endoscopie. Ik hoop echt dat daar wat uitkomt. Ik maak me toch echt best wel zorgen. Ik weet zelf niet meer wat ik kan doen en ze wordt zo ook niet beter. Hopelijk houdt ze er niks aan over. Ze hoest niet echt de hele tijd, maar af en toe eens een keertje. Toch vind ik dit al meer dan genoeg (als ze in orde was hoestte ze niet).
Hopelijk komt alles goed met haar Ach gut en dan kan ik ook weer rustig slapen.

Groetjes Thea

fiesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 15:38

succes met je paardje. Mijn paard heeft ook een endoscopie gehad. Die hoeste veel, maar had ook veel slijm uit de neus. Uit de endoscopie bleek dat ze astmatische bronchitis had!! Nu krijgt ze voordrooghooi, geen stro in de stal maar krullen en ik moet niet gaan vegen als ze in de buurt is.
Die endoscopie valt best wel mee hoor, ik vond het zelf wel mooi om mee te kijken op het schermpje. Maar in ieder geval succes en ik hoop dat het allemaal meevalt!
gr ellen

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 18:05

En heb je al een uitslag binnen?? Ik hoop voor je dat je paardje er snel bovenop komt. Hoe ging de endoscopie?? Vind het vrij eng klinken. Heel veel succes met je paar Lachen

www.fjovrili.com
Goed dat je roddelt, dan blijf ik op de hoogte van mezelf!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie