zijn er nog meer mensen die in de "piepzak"zitten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

zijn er nog meer mensen die in de "piepzak"zitten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-03 10:31

Ik vroeg me af of hier bokkers zijn ,die bij Ven D werken!?
want het is niet best hé!!??

het is vandaag een spannende dag,voor ons :VenD-ers,vanavond om 18:00 uur krijgen we een "mapje" met nieuws of je mag blijven of moet "wieberen"!!

SPANNEND!! Verward Verward

er is al duidelijk dat er 12 vestegingen dicht gaan(pffff,daar zit ik nog niet bij,maar ik knijp hem behoorlijk voor vanavond)

ik ben een horecamedeweker van 27 jaar,dus dat is in hun ogen al een dure kracht!!!

nou,om 18:00 uur weet ik meer!!

zijn er nog meer mensen die in de piepzak zitten vandaag??

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 10:36

Ik niet, maar wens je iig heel veel sterkte! Ik heb het idd in de krant gelezen! Echt volop naar zeg om zo je baan kwijt te raken. Ik wens je veel sterkte vandaag! Ach gut

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 10:38

Ik zit niet in de piepzak,werk niet bij V&D,maar ben zelf ook verscheidene malen weg gereorganiseerd,ik wil je daarom heel veel sterkte wensen Ach gut

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 10:49

Hier ook een tweemalig reorganisatie slachtoffer.. Vreselijk balen, helemaal als je nog een hele dag moet wachten, maar financieel gezien is reorganisatie de beste manier om je baan kwijt te raken..

sterkte!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 10:53

Mijn mannetje heeft donderdagavond zo'n gesprek op het werk over de bezuinigingen. Hij is totaal niet bang omdat ze niet zonder zijn afdeling kunnen, maar hij baalt er flink van. Er wordt enorm gesneden en echt alle uitgaven moeten vanaf nu via de directie gaan.

Helaas is het bij veel bedrijven op het moment zo. Het gaat niet echt lekker met de economie en dat is zacht uitgedrukt.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 10:57

Ik werk niet bij V&D, maar ook hier wordt om de kosten gedacht.
Gisteren (eerste dag na mijn vakantie) heb ik te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt.
Ik heb als HBO-er een MBO-functie met wel een HBO-salaris. Daar willen ze op bezuinigen en voor mij in de plaats een MBO-er aannemen die minder hoeft te verdienen.

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 11:21

Jeetje zeg, ik maak het nu veel mee in mijn omgeving: mensen die weg-gereorganiseerd worden.
Ik werk zelf bij een groot ingenieursbureau en we merken wel wat van de slechte economie: tijdelijke contracten worden niet verlengd, uitzendkrachten niet meer aangenomen etc.
Verder blijft alles wel nog lopen zoals het voorheen was: afdelingsuitjes, etentjes etc.
Ik ben écht blij met mijn baas, als ik het zo hoor in mijn omgeving.

Heel veel sterkte, ik zal aan je denken en voor je duimen!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 12:25

Heel veel sterkte vandaag...
Ik heb er zelf geen last van (ben druk aan de studie Haha!). Maar bij m'n vader op het werk is het ook puinhoop, en hoor het wel meer in de omgeving.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 12:29

ik hoop dat je mag blijven!!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 12:34

Bah, wat een naar nieuws.
'k Weet zelf helaas hoe het voelt om "eruit geknikkerd" te worden, en dat is geen pretje.
Ik hoop dat je vanavond "goed" nieuws te horen krijgt en dat je mag blijven !

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:09

en ook hier een mede-slachtoffer, weliswaar niet bij V&D, maar toch.

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 08:52

En mexx, mocht je blijven of niet? Ik hoop van wel voor je. groetjes

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 09:01

Tja, het is nu duidelijk, onze V&D gaat weg, balen hoor. Ik werk er niet maar kom er wel graag, nu moet ik weer naar Eindhoven Boos!
En...Mexx?

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 09:23

gisterenavond,zat heel de vesteging met lood in de schoenen te luisteren,naar een heel lang verhaal van cijfers en grafiekjes,en in de laatste 5 minuten van het 2 uur durende verhaal kwam hij met het nieuws,dat er nu direct nog niet bekend is wie er verder uit moeten,dat moet zich in de komend jaar uit gaan wijzen,als ze elke vestiging reorganisatorisch nog eens onder de loep gaan nemen!

dat was een kleine opluchting!
maar ja,het worden gewoon zware tijden,met nog harder werken,met nog minder mensen(wat bij ons op de afdeling al aanpoten is:Le Café)

Een vesteging 15 km. verderop moet dus wel dicht!
wat zullen die een k*tdag hebben gehad zeg!
en zaterdag begint Prijzencircus,da's echt aanpoten voor iedereen,nou da's een lekkere motivatie voor die vestegingen,die nu weten dat ze binnen 1 jaar dicht gaan!

poeh!wat een dag!! Verdrietig

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 09:27

Jeetje wat banketstaaf zeg, weet je eigenlijk nog niets! Nou ja, je hebt iig voorlopig je baan nog. Maar wil je wel zo hard werken voor een vestiging die misschien niet blijft bestaan? Verward Weeg je opties goed af. En hou wat achter de hand voor als je toch plotseling wegmoet. Succes! Ach gut

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 09:39

ja,dank je wel daar heb je gelijk in!

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 09:44

Heel veel sterkte!

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 09:55

Werk niet bij de VenD, maar ook hier kan ik merken dat ze op de kleintjes letten Scheve mond 2 van m'n collega's zijn wel ontslagen, ze waren 'overbodig' en konden 'gemist' worden.