Lekker weekend met rottig eind

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Natascha

Lekker weekend met rottig eind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 11:28

Van het weekend zijn we lekker met de paarden een weekje naar het strand geweest. Naar Renesse. De paarden bij Grol gezet en een paar heerlijke duin en strandritten gemaakt. Ik ben zelfs de zee in geweest terwijl Lois altijd ontzettend bang voor water was. En helaas komt ook aan lekkere weekenden een eind en moet je paard weer de trailer in naar huis. Nou, daar dacht meneer dus totaal anders over. Eerst gewoon vertikken. De kont eraf draaien vlak voordat hij erin kon, als een kameel met z'n kop omhoog gaan staan en ik maar geduldig blijven. Totdat meneer gewoon doodleuk z'n kop om begon te draaien en er tussenuit wilde gaan knijpen. Hij werd toen echt geqwoon strondeigenwijs en er kwamen steeds meer mensen kijken (daar heb ik toch zo'n hekel aan Boos!). Ik werd steeds bozer en toen hij er 2 keer tussenuit gepeerd was en ik al plannen aan het maken was om dan maar gewoon naar huis te gaan lopen (100 kilometer ja) kwam m'n medereizigster met d't tube Sedalin. Ik ben daar geen voorstander van maar na het verliezen van m'n zelfbeheersing kon dat principe ook wel overboord. Na een half uur werd meneer heel erg kroelerig en konden we hem er eindelijk in krijgen.
Na de rit was ik helemaal over m'n toeren omdat het zo'n drama was en ik al m'n principes van vriendelijkheid overboord heb gezet en echt het idee had dat ik m'n beste maatje vreselijk gekwest had. Hij keek me zo zielig aan toen ik hem de trailer uithaalde Verdrietig . Bahbah wat een rotgevoel was dat, ik ga binnenkort maar weer eens wat lessen trailerladen volgen.
Vannochtend heb ik hem uit z'n stal gehaald en zijn we eerst even gaan rijden in de bak. Superbraaf en gehoorzaam (zelfs voor zijn doen Knipoog).
Daarna een "trailer" gebouwd van hooibalen en zeil om te oefenen aan de hand. Het vertrouwen was eventjes weg maar na een paar keer stapte hij gelukkig braaf door het tentje. Weer fijn vooraan beginnen dus en hopen dat de volgende keer niet weer zo'n drama is want dat was niet bepaald gezellig.
Maar voor de rest was het een goed weekend Haha! en ik zal snel de foto's bij ITP zetten.

Niets zo charmant als een paard aan de wand: (zie profiel of hiervoor portretten en naambordjes)

Roxxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 11:36

Het is ook heel irritant die mensen die dan erbij komen staan en dan gaan kijken en vaak onderling ook nog gaan verluisteren wat je allemaal wel niet fout doet.

SIMBA & REDNA

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie