Paard stout = 3 dagen geen eten :S:S:S:

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 23:46

Bij ons op stal stond iemand en die was van haar pony gegooid.Moestie voor straf naar zijn stal en kreeg tie geen snoepje!!!!!Wat zal ie een spijt gehad hebben!!Hahahaha

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 14:24

Als ze nou eens een paardenbewijs uitvinden, zodat je alleen een paard mag kopen als je je paardenbewijs hebt gehaald, dan kunnen we dit soort gerotzooi met paarden tegen houden.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:18

Alice schreef:
Als ze nou eens een paardenbewijs uitvinden, zodat je alleen een paard mag kopen als je je paardenbewijs hebt gehaald, dan kunnen we dit soort gerotzooi met paarden tegen houden.


Precies, hier hadden wij thuis het laatst ook al over!
Dan weten mensen tenminste iets meer waar ze mee bezig zijn.

Maar, dit soort acties worden er alleen denk ik niet minder om. Er zullen altijd mensen zijn die dit soort dingen zullen uithalen.

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:29

Mensen kunnen echt gemeen zijn. Boos!

-slaan als het paard het niet begrijpt Verward
-geen eten als ie stout is:?
-tegen hun paard praten of het een kind is en dan ook nog denken dat ie ze verstaat...ja tuurlijk
-slaan/grote mond als ze zelf bang zijn voor het paard. ( terwijl dat niet nodig is )

En meer van die rare dingen ik snap ze niet hoor, rare mensen...
-

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 21:18

sorry hoor ma dat is ronduit belachelijk!
vrij dom om zo te denken.!
paarden kunnen hoogstens maar twee stappen vooruit denken en zoon connectie kunnen ze egt nie leggen!
hiermee bedoel ik dat paarden ontzettend slim zijn, maar ze kunnen niet zo goed linken (iets met iets anders verbinden).
sorry hoor ma als je toch een beetje in de paardenwereld leeft dan kan je egt niet zo dom denken!
Shame on them!! Scheve mond
kus machogirl OK dan!

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 21:16

Je hebt van die mensen......... Boos! Verward

Romeertje

Berichten: 120
Geregistreerd: 30-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 21:19

Ik vind dat echt belachelijk!! Mensen die dit doen vind ik echt schandalig!! Boos!

Romeertje

Berichten: 120
Geregistreerd: 30-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 21:20

Ik vind dat echt belachelijk!! Mensen die dit doen vind ik echt schandalig!! Boos!

Tancreda4

Berichten: 24038
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 22:26

Acheterlijk gewoon!!! Een snoepje overslaan oke (doe ik nog niet daar niet van Haha!)

Straffen als hij het net doet, niet achteraf met zoiets achterlijks het paard 'straffen'. Hij legt echt de link er niet van hoor!! Jemig, onnadekende mensen zeg!!

Nimmy

Berichten: 3945
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 13:12

of een paard omdat ie veel energie heeft niet voeren in plaats van een keertje losgooien, dat heeft de vorige eigenaar van mijn vorige pony gedaan. maar zn paardenbewijs, zou het werken, mensen weten wel wat goed en fout is, maar of ze t ook nog egt de goede manier gebruiken net als met auto rijden, je weet dat er een max snelheid is en vaak rij je toch iets harder

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 13:32

als ik mijn paard 3 dagen geen eten geef pak hij het zelf wel
hij is namelijk erg slim en heeft laatst nog een halve zak biks naar binnen gewerkt
toen ik de volgende dag opstal kwam heb ik hem geen eten gegeven was te bang voor koliek
dus heb maar heel de tijd blokjes met hem gelopen Tong uitsteken