Verslag van de 1e keer op Jelly W.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
friezengirl

Berichten: 97
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: JOURE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 22:30

Ik heb sinds kort een neiuwe verzorgpony, die wat dichterbij staat dan de friezen. Lachen Het is een mooie welsh X Arabier merrie van ongeveer 1.46 en 8 jaar. Ze heet Jelly W.
Ze staat elke dag samen met haar volle broer Heros in de wei en zijn onafscheidelijk. Michelle rijd op Heros, ik kende haar al een tijdje. Ik ben zaterdag wezen vragen of ik een keertje op Jelly mocht rijden, dat mocht: JIPPIE!!! Haha!
Gister (maandag) was het dan eindelijk ozver.
We gingen eerst naar de friezen toe om een longeerlijn te halen, want Jelly had al 3 / 4 maanden niet meer gereden, dus zou wel druk zijn. Om 6 uur waren we bij Jelly, en we hebben eerst op Michelle gew8 toen zij er eenmaal was hebbenw e Jelly en Heros opgehaald, ze waren knettergek. In de stal heeft Jelly 2x gesteigerd en toen had ik al zoiets: die zal wel lekker druk zijn *LOL*
Heros liep zich makkelijk opzadelen, maar het zadel mocht niet eens in de buurt van Jelly komen of ze wou steigeren, vastbinden wou ook niet want dan hing ze zichzelf op Verward
Toen zijnw e uiteindelijk maar aan het halster naar de maneg gegaan (100m lopen). Daar hebben we haar gelongeerd en toen ze was gkalmeerd was liet ze zich opzadelen, alleen Heros was buiten een les aan het volgen met Michelle en Jelly stond moest zielig alleen 'zonder haar boezemmaatje' in de binnenbak rijden, we hebben de deur naar buiten maar dichtgedaan zodat ze Heros niet zag. We kregen dus het zadel op en hoofdstel om. Toen nog ff laten wennen en toen ikke erop aan de longe, het ging zo goed toen ging ik los. Ze was SUPER braaf. We hebben gewijkt, schouderbinnenwaarts en alle gangen gedaan. Het was geweldig. Je moest alleenw el vanaf het begin laten zien dat JIJ de baas was anders kwam het niet goed. Toen hebbenw e de deur naar buiten open gedaan en Jelly en Heros wilden toen een gezellig theekransje houden dor heen en weer te hinniken. Dat ging niet door: gewoon doorrijden.
Ze had aardig conditie van zichzelf want ze zweete haast niet. Toen Michelle klaar was met de les kwam ze ff bij de poetsplaats staan, Jelly werd helemaal gek en Heros ook, uiteindelijk is Heros eerst naar buiten gegaan, hijw as nog niet eens buiten of hijs tond rechtovereind. Toen ik net de bak uit wou, wilde Jelly hem dat ff na doen, maar ik was haar voor. We zijn rijdend naar de boerderij gegaan.
Ik ben al helemaal verliefd op haar Lovers
Ik heb donderdag Priveles en hebe r erge zin in.
Ik ga morgen een fotorolletje kopen zodat ik foto's kan maken, en ze op bokt kan zetten Haha!

Ze is donkerbruin, met een lange smalle bles en een bovenaan de bles een kol. Ze heeft voor 2 witte voetjes tot haar knie en achter zijn haar benen zwart, zwarte manen en zwarte staart. Haar neusje is iets lichterbruin (geloof ik)

Dit was het.... Party!!

Kuzzz Bloos Maaike

<font color=hotpink><i>Anna</i> je hebt me verlaten, ik droomde, ik mis je en nu denk ik alleen nog: WAAROM!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Char_elle, Dartel, Kopmeeuw, laura22, ManonGrr, Mo_Noah, Mutti, sasja0705, StonedRomy, Vagabondo en 158 bezoekers