myra vaak leuke paarden te koop!?

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

paulanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-01 17:21

ze staat vaak op marktplaats myra uit berkhout=N-H,vaak leuke paarden(zover je dat van foto kan beoordelen)voor leuke prijzen!
*LOL* kennen jullie haar ook? Verward

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 18:04

ja van haar heb ik Keriem...

..... leeg .....

*Jolanda*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 21:11

Nou ik ken haar niet maar Heleen, My Dominique hier op bokt. Die had daar heen gebeld voor een haffie en toen kreeg ze een vage spaanse voice mail. Raar he?!

Groetjes Jolanda

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 21:36

Ik heb het verhaal ook van Heleen gehoord. En dat ze 'die knol'(zo als zij het noemde) al lang verkocht had.
En ik heb een keer gerageerd op een bonte kruizing ijslander en heb geen reactie gekregen. Terwijl ze die pony wel weer aan Tamara(Max) aanbood.
Ik weet het dus niet. Als ik ooit een paardje krijg/koop komt hij waarschijnlijk niet bij haar vandaan.
XXX
Ciska

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 08:36

Ik denk dat ik wel weet wie dat is, maar ik weet ook waar ze haar paarden koopt. Daar kun je dus veel beter heen, want dat is weer wat goedkoper..
Ze koopt ze in voor 3500 gulden of zo bij vd Poll in Leusden..

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 20:46

Ik ben ook bijna wel 'ns wezen kijken bij haar, is niet doorgegaan omdat ik mirage al had gevonden, maar ze deed het voorkomen of ze het paard voor een vriendin verkocht en was toen al een vaag verhaal, had er geen goed gevoel bij........maar misschien is er niets hoor, ik weet het niet.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie