Gezellig samen rijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Gezellig samen rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 12:31

Ik rijd de laatste tijd weer erg veel buiten, en mijn paardje wordt erg braaf! Vrijdag kwam mijn zusje met haar pony (Andor een ruin) op stal en dan zouden we samen naar de bak van de buren rijden om daar te gaan rijden. Lachen
Ik rijd dus normaal altijd alleen buiten en nooit met iemand anders, dus ik was wel benieuwd hoe ze zou reageren. Of ze achteraan sneller wou gaan lopen e.d. Maar we stapten weg en ze ging mooi haar eigen gangetje. We gingen een stukje draven, maar Rachel liep mooi op haar eigen tempo, en kleefde totaal niet aan haar voorganger. Ze ging op een gegeven moment zelfs over in stap Haha! Ja halloo niet zo snel ik ben moe zal ze zeker gedacht hebben. Ach gut
Eenmaal in de bak even lekker gereden en toen besloten we een klein sprongetje op te zetten met een stuk daarvoor 4 balkjes. Mijn zusje rijdt engels en is inmiddels alweer L springen met mijn oude pony. Maar ik rijdt western en had al zo'n 3 jaar niet meer echt serieus gesprongen. En ik ging dus even springen met mijn westernzadel Haha! >;)
M'n zusje die wipt zo over het sprongetje heen. Maar ik had nog nooit met Rachel gesprongen. Eerst over de balkjes: hop hop hop hop en dan slinger slinger hup over de hindernis Haha! Was wel heel erg komisch met westernzadel als ze weer eens een noodsprongetje maakte.
Daarna weer terug gereden en m'n zusje terug gebracht naar de manege, en ik daarna weer terug naar stal toe. In het donker, mooi vestje aan en 2 lampies aan mijn zadel. *LOL*

Gister besloten mijn zusje en ik maar een buitenrit te maken samen, dus ze kwam weer vanaf de manege naar stal gereden. Eerst weer de weg af waar de stal aan ligt, de paardjes waren harstikke braaf.
Terugweg werden ze wat drukker, ik voelde soms dat die van mij naar voren wou schieten, maar ze bleef netjes bij me.
Die van m'n zusje begon een beetje druk te worden hihi Tong uitsteken Krijg je hè als je zus eerder altijd met d'r pony door t park zat te scheuren Bloos Bloos
Toen zijn we maar gaan draven en een heel stuk gegaloppeerd, ik weer achter anders wordt die van mijn zusje knettergek en we hebben zelfs nog een stukje lekker hard gegaloppeerd en Rachel begon een beetje te galopbokken Ach gut Maar aan het einde stopte ze mooi, alleen die van mijn zusje ging dribbel dribbel verder Extreme duivel
Toen zijn we nog de hele woonwijk doorgereden en ineens was Rachel wat kibbelig tegen Andor, ze wou nu voorop, zodra hij voorbij ging moest en zou ze voorbij gepaard met een chagrijnig koppie Ach gut NU WIL IK Haha!
Was erg leuk dus.