Mini meeting+heerlijk gereden.

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

loontje

Mini meeting+heerlijk gereden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 15:41

Vandaag was de mini meeting van Delft(tja de meeste konden niet dus er bleven er niet veel over).
We hadden afgesproken bij knus maar de meeste kwamen we al tegen op de parkeer plaats.Ik had daar namelijk afgesproken met Macholover En nadat ik haar niet gevonden had toch maar even gebeld(onder tussen kwam GijsenKim met dochter lief al aangewandeld)Danny(mijn aanhang)is toen macholover + vriendin op gaan halen bij parkeerplaats nr 3(ze zou bij de eerste staan).Onder tussen kwam Gaia er ook al en en alwachtend op de andere meiden hadden we al aardig wat afgekletst.Op naar knus waar we een leuk tafeltje hadden in het zonnetje en aan het water.Toen kwamen uiteraard de foto te voor schijn.En dat waren er aardig wat.Ondertussen kwamen ikke_89 en Estragon ook al aan.Lekker aan de koffie en fris hebben aardig wat afgeklets en afgekeken.5 foto boeken zo ongeveer.
Kim moest al eerder weg want die moest springen en wij zijn nog even blijven hangen(en dingen door gesproken voor de volgende meeting maar daar meer vanavond over)De 2 jongste van het stel hadden nog thee zakjes gepikt naar aanleiding dat de thee wel erg duur was.ERn zijn zo richting stal gegaan en de andere hun eigen kant op.Was erg gezellig allemaal.

Op stal moest ik er weer aangeloven want Amber moest gereden worden.Normaal vind ik dat niet erg maar er waren wel erg veel mensen die wel eens aan de kant konden gaan staan kijken.Gelukkig gingen er een paar weg en andere bleven zitten op hun plek(af en toe wel stiekem kijken),waardoor ik mee wat meer op mij gemak voelde.
Amber had er aardig zin en deed haar best.oke ze wou 2 keer niet stoppen,maar deed het later uitermate goed.
Even gedraaft wat ook erg goed en gemakkelijk ging.Ze kwam netjes terug elke keer en blijf lekker draven als we langs Macho kwamen.Ze heeft zelf niet geprobeert te stoppen(lees noodrem)waar ze de laatste tijd aardig last van heeft.Heb iets van 4 rondjes gedraaft wat ik genoeg vond aangezien ze haar best deed en ik het allemaal zo goed mogelijk wil afsluiten.Lekker met een lang teugeltje uitgestapt en ik kon terug kijken op een goede rit.Mijn meis gaat het steeds beter doen en ik krijg er ook steeds meer zin in.Ik weet wel dat er nog van alles fout kan gaan maar zoals het er nu uit ziet komt het allemaal wel goed en kan ik het voor de winter allemaal goed afsluiten voor haar rustperiode om alles te laten bezinken.En dan kunnen we van het voorjaar weer lekker verder gaan.Op naar de buitenritjes.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 16:52

Het was zeker gezellig vanmiddag! Er lag een flinke stapel fotoboeken op het toch al volle tafeltje, hihi! Maar het was erg leuk om eens gezichten achter de internetnamen te zien. Ik vond het wel spannend, hoor (ik heb nog niet veel mensen gemeet)! Maar gelukkig was niet iedereen voor mij onbekend.
Het volgende plan is al bedacht, en ik heb wel zin in een gezellig vervolg! Dus ik hoop dat er dan meer mensen komen. OK dan!

Fijn dat het rijden goed ging, Iloon. Amber pikt het toch allemaal wel netjes op. Ik wil toch wel graag een keer kijken, hoor. Als Rhona straks weer op stal staat kijk ik wel stiekem om een hoekje!

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 17:41

Het volgende plan staat al bij [bm]En ook ik heb zin in de volgende meeting.

Je mag wel een keer om het hoekje mee kijken hoor.Maar niet te opvallend dan he?

gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 18:15

Nee hoor, ik houd er zelf ook niet van, dus ik weet hoe je je voelt! Knipoog

Patsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 19:35

Zeg loontje, was je blij dat ik wegging, da's ook onaardig ...... Knipoog Maarru, groot gelijk hoor, is ook irritant als iedereen staat te kijken, vooral nu Amber zo'n 'ik heb geen zin meer'-fase doormaakt. Mag ik volgende keer wel weer kijken ??????? Cheese!

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 19:36

Patsy schreef:
Zeg loontje, was je blij dat ik wegging, da's ook onaardig ...... Knipoog Maarru, groot gelijk hoor, is ook irritant als iedereen staat te kijken, vooral nu Amber zo'n 'ik heb geen zin meer'-fase doormaakt. Mag ik volgende keer wel weer kijken ??????? Cheese!

Ben niet altijd lief hoor Schijnheilig .

Als je dan samen met tamaar om een hoekje gaat staan dan is het goed Haha! Dan mag je stielem mee kijken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie