moeilijke beslissing (voor mij)

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

JoySpreader

moeilijke beslissing (voor mij)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 08:35

Ben al een tijdje op zoek naar een paardje, kan nl. na de dood van mijn fjordje het paardengevoel niet onderdrukken.....
Maar...
Vannacht heb ik besloten dat het niet eerlijk is voor een paard om er nu aan te beginnen.... heb zo weinig tijd, ga trouwen, verhuizen enz....(ook voor mijn aanstaande moet er tijdover blijven...)
't was wel een moeilijke beslissing want ik had een paar leuke paardjes op t oog....
Ik droom al jaren van een tinker..
maar goed wie weet bedenk ik me nog...
gelukkig rij ik wel paard op paarden van andere mensen en ben bijrijder, maar dat is toch wat anders !!! En als ik verhuis is dat ook over..... en moet ik in mijn nieuwe woonplaats op zoek.. (wie weet leuke paarden om te rijden omg. driebergen, zeist??? Schijnheilig )

moest t ff kwijt.... t lijkt niks misschien voor jullie ,maar voor mij toch een droom die instukken valt...

hoopdat ik me ooit bedenk bij een mooie tinker.....
bekijk ook nog steeds alle fokkers van tinky's en zoek naar een tinker in nood zodat ik een excuus heb....

Lachen Bring Joy into your life !!!! Lachen

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 08:54

Misschien kun je weer een paardje nemen als je wat meer gesetteld bent in jullie nieuwe huis, en het trouwfeest achter de rug is?

* To Belg, or not to Belg *

JoySpreader

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 08:58

Ja ik hoop het maar t (huur)huis waarvoor ik in aanmerking kom is net te duur voor nog een paard erbij. Of hij/zij moet bij een boer in een weiland met schuilstal kunnen staan dat scheelt vaak in de ksten en is voor een koudbloed wel te doen...

Lachen Bring Joy into your life !!!! Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie