Weer begonnen met Pompidou.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Weer begonnen met Pompidou.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 15:11

Vandaag had ik heerlijk een dag vrij, dus had ik me voorgenomen deze dag te gebruiken om in alle rust met Pompidou te gaan beginnen.

Even in het kort:
Pompidou heeft afgelopen zomer een aantal blessures gehad, 2x overbelaste pezen (door druk gedoe op de wei) en een flinke hoefzweer. Advies was weiderust. En die heb ik haar gegeven. Ze heeft een aantal maandjes op de wei vertoefd, en is er weer helemaal bovenop. Ze loopt weer super, en is 2 weken terug zelfs dagkampioen geweest op de keuring. OK dan!

Sinds twee weken heb ik haar lekker actief aan de longe gehad, en dat ging super.
Vandaag dus het zadeltje erop en de hypermiep eerst maar eens gelongeerd. Wow!

Daarna erop geklommen, wow dat was echt ff lang geleden.
Later aandraven, ai ai ai, waar is mn zit gebleven? Ik voelde me echt een zoutzak, en Pompidou was er ook niet blij mee. Knipoog
Toch heel lekker gereden, en het viel me op hoe vertrouwd ik me op haar voel.

Daarna op het land uitgestapt, echt heeeeerlijk! OK dan!

Ik ben nu super gemotiveerd, en zorg ervoor dat ik weer snel aan de priveles ga, ik wil echt wedstrijden rijden met deze druktemaker. Slim

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 16:13

Wat fijn dat je weer lekker hebt kunnen rijden op je paard. OK dan! Hopelijk blijft ze nu goed lopen en kan je er idd mee starten. Het zal vast wel weer wennen zijn geweest om er weer eens op te zitten in plaats van er naast wandelen.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 16:19

HAHA ik kan me voorstellen hoe dat eruit gezien moet hebben Lachen het is even wennen als je zolang niet meer hebt gereden maar fijn dat het weer kan het gevoel komt vanzelf weer terug.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 16:21

wat fijn dat je haar weer op kan pakken Lachen
en volgens mij is het vrijlogisch dat hetvreemd aanvoelt na een lange tijd niet op haar rug te hebben gezeten, wacht maar..komt allemaal weer goed:)
succes!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 16:23

Wat fijn dat je nu weer rijden kan!! Wanneer heb je weer les?

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 16:54

Ah, dat is mooi nieuws, harstikke leuk dat je weer met haar aan de slag kan Wat zal je straks een spierpijn hebben Knipoog

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 22:23

Ai ja die spierpijn zal idd ook weer komen! *LOL*
Wat ik supergaaf vond, was dat ik me echt vertrouwd op haar voelde ook al schrok ze en deed ze irritant. Vind het echt een fijn paard, alleen merk wel dat we beide weer van voor af aan beginnen...

Maar goed, ik ga er vol goede moed tegenaan en heb er echt zin in!

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 09:09

wat goed zeg Anneke! Enne...was ik nog helemaal vergeten te zeggen (had het er nog met Lonneke over Knipoog ) : Pompidou is echt onwijs mooi!
Veel succes!

Groetjes Dominique