Lennon verhuist op z'n eentje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Lennon verhuist op z'n eentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-03 09:37

Gisteren in de namiddag krijg ik telefoon : "uw paard staat langs de weide te grazen"...
Ik dacht huh, en ben in de auto gesprongen, gewapend met een halster, halstertouw en een heel deel wortelen (omkooppraktijken Knipoog )
Aangekomen aan de wei van Lennon stond meneer inderdaad langs de wei, gelukkig aan de kant waar hij niet wegkan omdat er een andere wei aangrenst (hij stond dus tussen twee weide-afspanningen in).
Hoe hij het gedaan heeft, geen idee, ik denk dat hij de grote-verdwijntruc wou oefenen maar dat het toch wat mislukt is.

Direct toen ik de wei in ging kwam er zo een zielig hinnikje vanaf... Help mij baasje, ik ben hier geraakt maar raak niet meer terug en ben het nu wel grondig beu om tussen dit stukje van een meter te lopen... (stuk tussen de twee draden is ongeveer 1,5 à 2 m en dan in de lengte iets van een 10-20 m schat ik).
Na Lennon even begroet te hebben (trok me die toch een zielig hoofd, echt van 'ik wil hier terug uit') geprobeerd hem onder de draad door te doen gaan (draad losgemaakt en hoog gespannen), maar dat durfde meneer niet omdat er stroom op staat (die ondertussen wel afgezet was, want ik ga geen stroomdraad vastpakken). Alleen lukte het toch niet zo denderend, paard vasthouden, draad vasthouden gaat niet zo goed samen... Dus vriendlief to the rescue... Draad terug los, draad op de grond en paard erover...

Paard blij (en dorstig), ik blij dus iedereen blij...
Stroom terug opgezet, en nu hopen dat Lennon onthoudt dat hij Lennon heet en niet Houdini...

Vraag me nog altijd af hoe hij het geflikt heeft daar te raken...

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 14:52

Dit klinkt me heel bekend in de oren ! Haha!
Toch geen familie van mijn paard ?
Die sukkel Knipoog van mij heeft het een tijdje geleden ook eens geflikt om tussen twee draden in te staan die maar een meter van elkaar vandaan stonden.
Hij kon alleen nog maar vooruit of achteruit, keren lukte niet.
En daar stond ie dan........
Uiteraard moest ie er ook heel sneu bij kijken, want het was waarschijnlijk niet z'n bedoeling geweest om zo lang tussen twee draadjes te staan.
Komt het verhaal je bekend voor ? Knipoog

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-03 19:45

Hehe, het verhaal komt me héééél bekend voor Haha!

En dan kunnen ze toch oh zo beteuterd kijken he Knipoog

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 21:31

hehehe wel erg grappig ja en dan vooral het hooffie erbij ik kan het me helemaal indenken Lachen gelukkig heeft ie verder geen rare dingen uitgehaald om er weer vandaan te komen !