eens iets anders...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

eens iets anders...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 13:46

Ik rij af en toe nog bij een ponyclub, wel op pony's dus maar er word goed les gegeven en groot ben ik niet dus geen probleem. ik rijd met een ponytje (echt wel een superding) hij loopt goed dressuur en springt super (had ik al meerdere keren horen zeggen) jammer maar ik ben er eigelijk te groot voor maar hij heeft er geen last van en ik weeg niet te veel dus...
gister was er ook springles na de les. en ik oke we springen mee hé. nu die pony rijd hoogstens drie maal per week, twee keer daarvan met van die kindjes dus een echte achterloper eigelijk wel zonde want er zit zoveel meer in. de eerste hindernis was een kruisje van 80 ofzo. nu ik rijd aan zit hij gewoon weer overal rond te kijken komt op de hindernis en wil er niet over natuurlijk. hem even goed wakker gemaakt en uiteindelijk ging het. het was er wel aan te merken dat hij een eind niet mer gesprongne had. daarna nog een oxertje enzo. en toen een parcourtje. ging best nog goed en hij springt idd super en ruim erover. dus voor herhaling vatbaar. ik was echt wel blij dat het geod ging uiteindelijk.

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 13:50

Fijn voor je dat het zo goed ging, zolanmg je niet te veel weegt kun je toch makkelijk op die pony blijven rijden!

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 13:53

ja vind ik wel leuk, maar hij loopt goed vlot door en bij het galoperen gaat zn tempo soms ook aardig de hoogte in. en de eigenaresse ziet er ook geen probleem in. het staat mss niet heel mooi. achja het is ook maar voor een keer in de week.