bij naarlingen langs geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

bij naarlingen langs geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 16:39

Vandaag weer even ritje gemaakt met mirandab naar vanity en valentino in grouw.

Eerst even bij de hengsten en viel me helemaal niet tegen hij was een stuk gegroeid in die 4 maanden,hij is nu al 1.60! OK dan! en was goed aangekomen in gewicht,ze waren allemaal ook weer erg vriendelijk Lovers

Daarna naar de merrie's,vani was wat minder gegroeid maar die was vorige keer al z'on stuk de hoogte in gegaan dat kan ook niet anders,zij haald toch ook al wel de 1.57/1.58,ze zijn beide zowat de grootste van de groep Pling

Er werden ook nog 2 paarden opgehaald,waaronder 1 friese 3jarige hengst die de boel afbrak omdat baasje besloot niet gelijk te gaan rijden maar nog even bij de andere paardjes te gaan kijken Frusty dus kap van trailer er half af en met touwtjes vast gezet. Scheve mond

En werd ook 2,5 jarige merrie opgehaald,ach nog een jaartje dan is het zover Lachen
Eerst willie er maar weer heen brengen rond oktober.

Daarna nog even lekker broodje gegeten,duswas weer geslaagd dagje,en hebben het nog aardig droog gehouden ook!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:44

We hebben nog in ieder geval Ustinov weer gespot Nerd
Toen we weer naar het achterste land gingen waar Valentino stond moest ik even langs Ustinov klimmen. Ik geloof niet dat hij dat erg grappig vond want hij ging er snel vandoor en gelijk had ie >;)
De groep van Valentino lag net weer lekker te tukken en Val bleef als laatste liggen wat natuurlijk weer erg gunstig voor de foto's was.. Erg leuk hoor. Cheese!

Nadat hij was opgestaan was het idd even schrikken wat was hij groot geworden Rolleyes .. Zag er verder super uit OK dan!

Daarna de zoektocht naar Vanity.. Stond gelijk aan het slootkantje grasjes te eten. Maar hoe moesten we daar naar toe komen.. weer een paar hekjes over en op naar de opdringerige dames.. Gelukkig hebben we nog wel even kunnen kroelen.. Ach gut

Ik ben nu 2 x meegeweest maar ik kan niet anders zeggen dat alle paarden die bij de burd staan een superkarakter hebben.. Heel vriendelijk niet schoppen naar elkaar etc.. Ze staan daar erg goed

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 22:35

schop!