verslag Laura in the USA (12/8)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-01 01:00

Hallo daar!!
Nou vandaag lekker vrij.... probeerde dan ook uit te slapen maar dat gaat een beetje moeilijk als er iedere 5 minuten een luidspreker aanhgaat met 'Mia Serabian, Please come to the ofice for a phonecall' ed.. en dan ook nog 5 gillende meiden omdat er een spin op de muur zit (ok, ik dacht weer zo'n langpootspin; die haal ik wel weg... maar het was dus zo'n hele enge dikke.. argh)
Gelukkig had die lieve co-counselor van me wat ontbijt bewaard (ik werd wakker en toen stond er een bordje met broodjes, perzikken, stukje cake en een mini pakje hagelslag van dr.. lief he?)
Gisteravond was de dance, hetjongenskamp Moosilauke kwam hier. 's Middags eerst activiteiten, voor de meisjes die dat niet wilden doen was er een video waarbij ik toezicht hield (hadden ze een nog ergere uit kunnen kiezen??!! Echt een film uit het jaar 0 ofzo ernstig saai) toen eten (jaja guess what; hamburgers en hotdogs, chips en koekjes AARGH)
en toen dus 'de dance' op het basketbalveld. Waarbij de counselors toezicht hielden hehe. Nou komt er zo'n campertje naar me toe ' mijn counselor vroeg of ik wilde zeggen dat hij je leuk vindt' ed.. nou daar stond zo'n slijmerige Australier met een hawaii shirt (hij klonk trouwens meer als een fransman ahum) Dus jaja Laura heeft wel twee ' slowdances' gedaan (en toen moest ik me natuurlijk weer verantwoorden bij mn kinders.. die geen leuke jongetjes konden vidnen haha) Nouja was allemaal wel erg grappig, vooral toen die Aussi ook nog eens een indecent proposal deed.. hahaha. Serieus, sta je daar als counselor op te letten dat je kinders niet stiekum de hoek om gaan en dan komt aussi met zo'n idee. Heb m dus even in zn gezicht uitgelachen Knipoog Voorzover dus Moosilauke, nounou. Ik ben benieuwd naar alle roddels Knipoog

Verder doe ik vandaag helemaal NIKS *LOL* Misschiend dat ik straks og ff ga rijden maar denk t eigenlijk niet. Ik ga weer eens een bad nemen denk ik, mn gezicht onder handen nemen (ookal was ik volgends Aussi de mooiste counselor van Farwell.. ughhhh) en vanmiddag nog ff Waterskiien ofzo.

Ohja nog een mooi verhaal: Er was zo'n ongelooflijk bijdehand meisje hier die gisteren weg ging (was maar twee weken hier) ze woont in HJong Kong en dat vond ze heel erg wijs. Nou haar ouders wilden haar cabin counselor dus gewoon 500!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dollar geven als tip. Serieus, dat ik dus gewoon meer dan ik hier in 9 weken verdien (jaja ik weet het ik heb een hongerloontje) maar helaas voor Melani heeft het kamp een ' no-tip' regel en stonden de directors erbij. Nou ik zou t wel weten.. mn banknummer is... haha. OH MY GOD serieus ik hoopd at die ouders van mij kinders dat proberen als er geen director bij is. Serieus, no-tip mn neus.. ik vind dat ik het wel verdien. Kom maar op Knipoog Misschien moet ik Maggie maar even mailebn of ze nog een oppas nodig hebben in Hong Kong ofzo..

Hahaha nou ja tot zover mijn geweldige avonturen hier. Ik sluit even een foto in van mn mega zonnebril; ik heb mn NIET in het roze maar in het bruin. Heel veel liefs van Laura!!!!

[img]../upload/29/bril.jpg[/img]

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 09:55

Zo hee dat is nog een fooi!!! Jammer dat je hem niet mocht aannemen haha Schijnheilig

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 10:47

Wat is het daar toch een andere wereld als hier....
Wanneer kom je ook maar weer naar huis? Zal wel afkikken worden!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 11:35

Wat zal Laura blij zijn geweest dat de fooi niet voor haar bedoeld was maar voor een van haar "collega's"... Schijnheilig Ik zou wel even balen als ik $500 aan mijn neus voorbij zou zien vliegen zeg...arme Melani...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo, Vlindy en 157 bezoekers