Een beetje ziek.. wie nog meer?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 09:48

ah, lekker even klagen, was ik aan toe Cool

Ik heb dus een kaakontsteking. Is al eind juni begonnen. Begin juli ben ik geopereerd en heb ik antibiotica gekregen. Maar dat heeft allemaal niet geholpen. Mijn kaak is trouwens zowel onder als boven ontstoken...........

Maandagochtend ben ik bij de kaakchirurg geweest en maandagmiddag bij de tandarts. Dinsdag was mijn wang zo dik dat ik weer naar de tandarts ben gegaan. Weer een wortelkanaalbehandeling gekregen (draai ik mijn hand niet meer voor om tegenwoordig).

A.s. maandag moet ik weer naar de kaakchirurg om aan mijn bovenkaak geopereerd te worden. En dan moet ik later in de maand nog 2 x een wortelkanaalbehandeling krijgen aan mijn onderkaak.

Van de antibiotica kuur wordt ik ziek dus ik zit nu de helft van de dag op de w.c. of hang erboven Misselijk Haha!

Kom net terug van de huisarts om mijn bloed te laten prikken om te onderzoeken waarom ik steeds ontstekingen heb.

Heel fijn allemaal. Het voordeel is dat ik absoluut niet meer bang ben voor de tandarts. Ik ben (door de pijn) elke keer weer zo blij als ik er naartoe mag *LOL*

Pauline
Berichten: 12189
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 09:56

Marianne, dat klinkt niet echt prettig.. Ik heb weer keelpijn, ga volgend week naar de KNO en vrees dat het einde voor mijn amandeltjes kan worden ingeluidt Haha!

Beterschap allemaal.... Vriendjes zijn?

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 09:59

Ach, ik ben weer eens verkouden en heb een peesontsteking in mij rechterhand (en ik ben rechts) best balen dus. En morgen stappen in A'dam, MOET me dan gewoon beter voelen!!!!

Ach ja, de R zit weer in de maand he... pillen slikken!!!!!!!!!!!

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 10:14

ja ben ook ziek,,...


beterschap iedereen

Wruppie
Berichten: 260
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 10:26

volgens mij is bijna iedereen wel een beetje ziekjes. Ik heb al een week lang last van mijn keel en ben best duf

MissStynk

Berichten: 478
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 10:28

Ik ben ook niet helemaal ok. was gister de hele dag aan het snotteren en had het koud was moe enz.... Ben nog wel gaan lessen met twee dikke truien aan, warm dat ik het had stikte zowat maar ik heb denk ik wel aardig wat eruit gezweet daarna lekker onder een warme douche en in mijn bedje......

Nu gaat het wel iets beter maar heb nu weer opvliegers.. hahaha overgang Haha! beetje vroeg denk..... krijg wel een griepprik dus echt ziek kan ik niet worden meestal maar een of twee dagen maar dat is het.

Wens iedereen die zich ook een beetje belabberd voelt beterschap, helaas moeten we er een paar X per jaar aan geloven, die heersende griepjes Boos!