ik vergeet haar nooit

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

ik vergeet haar nooit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:05

Ik was gek op haar. Elke dag ging ik naar haar toe. Niet om op te rijden, maar knuffelen en borstelen en wandelen.Ook dat maakte onze band zo sterk.Elke minuut dacht ik aan haar. Als ik een tussenuur had ging ik naar haar toe. M’n ouders moesten me vaak waarschuwen dat als ik teveel aandacht aan haar zou geven, ik misschien niet over zou gaan.
Boeiend, dacht ik. School is stom. Ik kon niet zonder haar. Gelukkig zouden de eigenaren haar nooit verkopen. We bleven voor altijd bij elkaar. Pas als ze héél, héél oud was mocht ze doodgaan. Rustig inslapen.
Ik hield zó veel van haar.. Veel mensen vinden dat overdreven. Zoveel kan je niet van een dier houden. Onee? Ik deelde elke dag van m’n leven met haar. Ik wist al haar reacties en kende haar door en door.
Ik had er vaak over nagedacht hoe erg ik het zou vinden als zij doodging.
Erg dus.

Maar het was erger. Nu een jaar geleden.. Zomaar..Ineens.. door koliek.
Eerst zag ik haar elke dag, beleefde van alles met haar, en van de een op de andere dag was ze weg. Gewoon verdwenen. Dood.. aan het levenloze lichaam dat op het erf lag had ik niks. Dat was stephanie niet. Na twee dagen was het weg. Maar zij was al lang weg..Toen ik haar zag..zo ziek.. zo erg veel pijn, met haar hoofd bonkend tegen de muur. Met haar benen schoppend tegen haar buik, en het zand uit de bak in haar ogen.. er brak iets van binnen. ik ging kapot hieraan. Ik wilde noooit meer iets met paarden te maken hebben. Ze is ingeslapen. Met haar hoofd bij mij.

Nu dus een jaar geleden, en ik rijd weer, ik verzorg weer paarden, een maand erna alweer zelfs.ja, het was moeilijk want ik verwachtte stephanie te zien in faith. Maar het was zo’n ander paard..uiteindelijk kon ik het goed vinden met dit voor mij nieuwe paard.. en nu zie ik haar nog vaak, maar ik rijd op lisa.. maar vandaag..had ik mn hoofd bi dat mooie paardje, die een jaar geleden verdwenen is…

STEPH I MISS U….
Huilen


Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:12

aah lieffie....kweet hoeveel ze voorje betekende, samen altijd in een tussenuur naar steph en connor...allebei zijn ze weg, maar steph voor altijd Verdrietig k mis haar ook wel eigelijk, maar de pijn die jij ervan heb is veel erger....meisje ik ben er voorje he je weet het!! kus!

Your stairway lies on the whispering wind

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:16

dankje maaike (K)

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:18

Jeetje wat lief geschreven zeg!!! Veel sterkte.

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:24

sommige mensen begrijpen niet hoe diep dierenliefde kan zijn. maar dat het diep zit dat weet ik wel zeker. De scherpe kantjes zullen ervan af slijten maar vergeten doe je zo een dier nooit. ik hoop dat je nog veel plezier beleeft aan paarden, maar vergeet nooit het paard dat een plekje in je hart heeft.

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:32

Wat mooi en ontroerend geschreven. Ik wens je heel veel sterkte...

Annebell_001
Berichten: 562
Geregistreerd: 08-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 21:00

Meissie, heel veel sterkte! Ik ken het gevoel, mijn paardje heb ik ook laten inslapen 28 juni '03. Het staat in mn geheugen gesneden...ik mis haar ook...ik begrijp je! Heel vel sterkte, zet door meissie

~~

Stal_Fiore

Berichten: 9340
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 21:48

he meis, ik weet als geen ander hoeveel een paard of pony voor je kan betekenen. Ik heb dan niet als jou mee gemaakt dat ze haar moesten in laten slapen, maar verkocht naar de andere kant van het land. Dat van jou is natuurlijk nog moeilijker. Ik wil alleen zeggen dat ik snap dat je zoveel van een dier kunt houden en dat moet je ook vooral blijven doen. Ik wens je heel veel sterkte toe met je verlies maar daarbij ook heel veel plezier met je nieuwe paardje.

~ Noalie ~ Razzle ~
~ Myrtle ~ *voor altijd in mijn hart*

https://www.instagram.com/hinnikendgoud.zilver

Nimmy

Berichten: 3942
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 22:01

het is egt vreselijk om je paard te zien lijden, vooral (ik heb hetzelfde meegemaakt) als de laatste beelden van je paard beelden zijn waarbij die pijn lijdt. Ik heb ook 3/4 jaar later nog steeds verdriet van het gemis, vooral als ik niet lekker in mn vel zit, me al depri voel door iets anders, maar als je dan aan je nieuwe paardje denkt, en daar mee heerlijk door het bos crosst kun je het weer ff vergeten. Heel vceel sterkte ermee, en veel succes met je nieuwe paardje waar je vast ook heel veel plezier aan zult beleven.

sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 07:44

heel veel sterkte !!

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 09:10

Wat een verhaal! En der is niks geks aan hoor dat je zoveel van je verzorgpony hield!! Dat doen meer mensen hoor, zo sterk houden van een dier.

Maar een heel mooi stuk wat je geschreven heb en veel sterkte

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, GabberGill, ImkeTarek, lina1998, Nieknollie en 83 bezoekers