ik heb bertje pas een week en volgende week zaterdag al een

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-01 15:18

niet een officiele maar toch he!iemand die ik ken heeft een kleine manege en organiseerd dat er komen iets van paarden er zijn allerlei rubrieken.
ik doe met bertje aan 2 rijproefen mee,wel een echte jury,en met mijn 2 merrie's en bertje doe ik mee aan de keuring,in totaal 7 paarden dus je zou toch zeggen dat je een goede kans hebt,hihi maar je weet het nooit.
mijn merrie's zijn ster dus het zijn niet de lelijkste,en bertje mag er ook best wezen foto's komen by the way zo snel mogelijk hoor!
alleen 1 problleempje met de keuring moeten ze allemaal te gelijk in de bak maar heb maar 1 paar handen he!
nou ja zijn vast wel vrijwilligers te vinden daar.
jullie krijgen nog te horen hoe het is gegaan,vrijdag eerst nmaar eens 3 paarden gaan vlechten,pfoeh das al een tijd geleden en mijn wedstrijkloffie uit de kast.
heb er nou al zin in wel spannend hoor! Clown

Sirius_

Berichten: 10956
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 15:19

succes alvast! maar is het niet een beetje snel? Lips are sealed

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-01 15:20

dat is pas een snelle reactie zeg!j op zich wel maar gaat super en hij is wedstrijden gewend en het is gewoon voor de lol Party!! !

Sirius_

Berichten: 10956
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 15:22

ohja. nou ik bedoel als het paard nog aan jou moet wennen enzo en aan zijn stal. maar als je denkt dat het gaat.. succes!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-01 18:10

dat was heel toevallig hij stond al op die stal waar ik ook met mijn paarden sta,maar ik snap wat je bedoelt hoor! Party!!