Racemonster

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Racemonster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-03 10:42

Hey,

gisteren de hele dag gewerkt, altijd zwaar zo na het weekend (tuurlijk... Schijnheilig ). Daarna snelsnel naar de sportschool voor een uurtje Body Step... En toen was het 20.00h, nog niet gegeten, helemaal zweterig, weg motivatie om nog "even" te gaan rijden... Maar ja dinsdag beginnen de manegelessen weer, dus "laatste kans" op een vrije bak... Snel een reep chocolade naar binnen (anders word je zo bibberig) en gauw zadelen.

Nu is Chubby de afgelopen dagen toch al wat frisser. Gewoon wat vrolijker en vrijer. In de wei, aan de hand en ook onder het zadel. Dus na wat snelle rondjes stap en draf besloot mevrouw dat we zouden gaan galopperen... Dat dacht ik niet... Terug in stap, verzamelen en terugrijden. Als beloning voor het goede werk en netjes reageren op m'n zit dan toch maar een rondje... Nouja, 1 rondje?! We zijn 12 keer de bak rondgegaloppeerd voordat mevrouw iets of wat begon te ademen Verward

Ben er nu echter wel achter dat ik beter eerst stoom af kan laten blazen en dat ze zich daarna pas echt helemaal geeft! Pling
Hebben jullie paardjes dat nou ook? Of hebben jullie juist heel andere "trucjes"?

Groetjes!


Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 11:57

Heeft Parretje afentoe ook.
Dan wil ze lekker in volle draf de bak door.
Meestal moet ze eerst luisteren en afentoe hebben we zoiets van ok ga maar...... Haha!

Voor die beesten ook weleens lekker he

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 12:24

je kan ze vaak beter eerst laten gaan aanders gaan ze zich zo opkroppen

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 13:16

Ligt eraan op welk paard ik zit. Bij het ene paard accepteer ik het absoluut niet als ze zoiets willen doen. Dan laat ik ze gewoon flink werken. Maar bij een ander paard laat ik hem toch even gaan, omdat ik weet dat het geen uitproberen is. Zij kan zich gewoon ontzettend opwinden over iets en moet dan even afblazen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 3 bezoekers