Stal verbouwd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Stal verbouwd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 17:35

Tijdens mijn afwezigheid (ik zat van maandag t/m vrijdag op Instructieweek) hebben mijn vriend en mijn vader de stal eens flink onder handen genomen.

Mijn vader heeft heel de stal uitgemest, dat was echt een zootje! Daarna heeft hij hem met de stoomcleaner schoongespoten. Toen heeft hij de tussenwand weer geplaatst (Imker staat al 2.5 jaar in een stal van 7x3.5 meter), zodat zijn vriendin volgende week kan komen. Ik vond het zo sneu dat hij weer een winter alleen zou staan, dat er nu een vriendinnetje mag komen OK dan! .

Het heeft blijkbaar nogal wat voeten in de aarde gehad, die wand zetten, maar het is toch gelukt... Hierna hebben mijn vader en vriend de wei helemaal uitgemest, gemaaid met de bosmaaier, gemest en gesproeid en nu is de wei weer groen!!!

Ook heeft papalief nog een muur gesloopt en een nieuw kozijn gemaakt, zodat in de binnenmuur naar de loods, ook een GROOT raam komt.

Nu komt de metselaar volgende week en Sunny ook. JOEPIE!!! OK dan!

Echt superlief dat ze al die moeite voor mij gedaan hebben.

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 17:39

Nou zeg jij boft maar met zo'n vriend en vader. Ik zou ze een hele dikke zoen geven als ik jou was. Leuk dat Imker een vriendinnetje krijgt!! Haha!

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:13

Super zeg, dat ze dat allemaal gedaan hebben.
Mandy, de andere verzorgster van Duvel heeft Duvel zijn stal ook helemaal gemest en schoongeschrobd met Detol en lekker opgestrooid stond zijn stalletje op ons te wachten toen we thuiskwamen. (er lag niet zoveel stro in als in Ermelo, maar het was wel prettig thuiskomen zo).
En wanneer komt Immie z'n vriendinnetje?

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:59

Nu wordt Imker nog meer verwend in zijn paleisje.
Kom snel een keer kijken hoe het is geworden, en Sunny meeten Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 22:39

Haha Marije, Duvel stond in Ermelo gewoon tot zijn buik in het stro, niet normaal meer! Heb je al granenmix voor hem gekocht, dat vond hij zo lekker!

Sunny komt morgenmiddag (maandag) en hopelijk krijgen zij en Imker een langdurige relatie.

Eva, je bent altijd welkom, dat weet je.