Eclipse ontsnapt uit de nieuwe wei...pffff...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Eclipse ontsnapt uit de nieuwe wei...pffff...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 23:02

Nou... vandaag was dan de grote dag waarop we Eclipse en Texas bij hun 5 nieuwe weidegenootjes gingen zetten... zoiets zorgt natuurlijk altijd voor de nodige onrust in de groep dus er werd flink achter elkaar aan gegaloppeerd e.d.... na een tijdje kwamen de mannetjes steun zoeken in de hoek van de ingang/uitgang maar met de kudde op hun hielen...dus Clip stond in het hoekje onderdanig te doen...maar geen beweging in de groep hoor...dus het werd mijn lieve mannetje allemaal even teveel en toen is hij dwars door het draard heen gestoven...zo over het grindpad richting erf...eeeeeeeeekkkk!!! En ik ben al zo'n stresskip...pffff, dat heeft de nodige hartslagen gekost hoor... maar goed, we kregen hem makkelijk (en met wat hulp) te pakken en hebben hem en Texas (die ook een tikkeltje van de kaart was omdat zijn vriendje weg was) weer in de groep gezet, hebben de bewuste hoek even afgezet en zijn op een afstandje blijven kijken... dit was om ongeveer 15:00 denk ik en een 2 uurtjes later was het al een stuk rustiger... en toen ik om 21.30 voor een laatste keer keek stonden ze met zijn allen heel rustig te grazen Lachen... dus ik hoop dat ik een beetje kan slapen vanacht ipv dat ik ga liggen woelen... Scheve mond Escala is trouwens rustiger dan ik haar in tijden gezien heb mijn meis heb ik alleen nog maar met haar oortjes naar voren zien staan.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 23:34

Lekker is dat he....
Heb jij nou ook dat je je dan meteen een beetje schuldig voelt als je dat ziet? Dat je dan meteen wenst dat je die stap eerder gemaakt had? 'k Heb dat al een paar keer gehad.....

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 07:26

Ja, dat heb ik ook! "Hadden we ze maar meteen gebracht toen de kudde voor het eerst de wei op ging..." Maar ja, dat hebben we (helaas dus) niet gedaan en gelukkig ging het 's avonds laat goed . Eclipse stond te spelen met Mighty, ze stonden lekker te grazen en toen hij de baas van het stel zat werd trapte mijn mannie zowaar achteruit... dus hij leert ook beter voor zichzelf op te komen nu Haha! . Het is toch wel erg leuk om ze in een kudde op te zien groeien denk ik... Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BritHittepit, DDDara, Donnatella, Gigixponys, Kirrietje, laura22, Noukie123, rover_, Unicorn79 en 115 bezoekers