pas de dex help me pls

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

mesastamp

pas de dex help me pls

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 16:40

heeft iemand nog een pas de deux proef voor b / l niveau liggen die ik kan gebruiken??????

Just Beleve and HOPE

ewaldlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 17:52

jah maar ligt eraan mert hoeveel mensen jullie het doen

orli en johnny zijn the best!!!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 17:53

Moet je Heike lief aankijken voor haar kokosnoten-proef op de Lion King Knipoog Of Karin, mocht zij de proef nog hebben liggen, maar dat durf ik niet zeggen.

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 17:54

ewaldlover schreef:
jah maar ligt eraan mert hoeveel mensen jullie het doen

Pas de DEUX, dat is met z'n twee├źn

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 18:33

haahah heel goed mayo met ze 2en dus en die kokosnoten van heike heb ik al eens nageaapt whahahahahahh precies hetzelfde dit x wordt het op bonfires synfonie en heel netjes iun tenue want we hebben 2 identieke dressuurtoppertjes echt heel gaaf maar wil spectaculaire proef laten zien:D

Just Beleve and HOPE

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:36

Oh, hihihi, wat grappig dat je die proef ook gebruikt hebt, ik dus ook samen met Karin *LOL*

Maar helaas kan ik je verder dan niet helpen aan een proef, ikzelf was niet zo creatief om er een te schrijven Haha!

Iig heel veel plezier en succes met je proef! En we willen verslag en foto's Haha!

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 18:38

ofcourse!! fotos en verslag komen zeker weten!!!! alleen het is pas in december dus even geduld!

Just Beleve and HOPE

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:39

Nou vooruit dan maar, ik zal m'n geduld testen Haha!

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 18:40

whahahahah okok.... Knipoog Schijnheilig

Just Beleve and HOPE

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie