vandaag bij vosje en valada geweest!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mallaslover

Berichten: 409
Geregistreerd: 14-06-03

vandaag bij vosje en valada geweest!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 17:56

heey!!
ik ben vandaag bij mijn super lieve verzorgponys geweest!! vosje en valada!! valada was vandaag best ondeugend.
ik kwam bij vosje en valada e nging ze eerst maar even lekker knuffelen enz. en toen ging ik ze allebei lekker poetsen. valada geniet daar altijd heel erg van!! maar ze laat soms een scheet en dan vallen er alle maal druppels poep uit haar kont en als ze poept is haar poep een beetje waterig. wat zou dat zijn? Verward
toen ik al een tijdje bij vosje en valada was kwam emma. emma is de eigenaar van vosje en valada en is pas 5 jaar. we gingen samen lekker vosjes schuilstal uitmesten. dat was heel erg leuk!! maar we zetten de kruiwagen dus in he weiland en als we de kruiwagen weg wouden doen liep valada de hele tijd achter die kruiwagen aan. ze vond hem echt leuk. en als we dan even weg ging liep ze gewoon onder het schrikdraad door. gelukkig zat er na dat schrikdraad nog een hek zodat ze neit weg kon lopen!! maar toen wou ze niet meer terug, jah dat was eng volgens haar. en ging ze er toch snel onderdoor. en daarna toen we nog een keer even weg gingen liep valada er weeer onderdoor en toen deden we het schrikdraad open. maar opeens begon valada te rennen en ze struikelde over het schrikdraad (dat toen los hing) ze viel niet maar schrok wel heel erg. maar gelukkig konden we haar wel kalmeren. ik was zelf ook best geschrokken omdat het schrikdraad opeens ergens heen schoot. maar verder was het super leuk bij vosje env alada!!
xxxxxxx mallas