super dag!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-01 16:35

Ik had vandaag wedstrijd in Vorstenbosch, een mooi klein concours met zo'n 15 deelnemers per rubriek. Pablo was heel erg braaf, zoals altijd had ik hem even gelongeerd vooraf en toen ik erop stapte liep hij al heel lekker. Ik kon al snel starten en met name in de eerste (B) proef bleef hij steeds goed te rijden. Mooie vaste aanleuning, lekker constant en vrolijk. Tweede proef was iets slordiger, ik had zelf wat geconcentreerder moeten rijden, maar uiteindelijk was ik twee keer eerste met 169 en 166 punten. Daarmee heb ik de punten voor het L1 bij elkaar en ga nu ook over twee weken maar L1 starten.
Mijn moeder had hem ook gestart vandaag, al in het L1, en hoewel je kon merken dat hij moe werd - 4 proeven was toch iets te veel van het goede - was ze tweede en derde met 157 en 152 punten. Geen verkeerde dag dus! Donderdag gaan we voor de eerste keer een oefenparcoursje springen, ben benieuwd hoe hij dat vindt.


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 18:00

Wauw, goede punten! Gefeliciteerd hoor! En succes in de L1!!! Party!! Party!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-01 18:55

Dank je wel! Als het een beetje meezit (moet overschrijven van B naar L1) kan ik zelfs as zondag al L1 starten. Dat zie ik wel zitten, zeker als hij zo lekker loopt als zaterdag.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 19:14

heel netjes gedaan zeg! volgende keer 4 keer L1 of start jij hem dan alleen Lodewijk is al bekaf na 1 proef haha vind de 2de proef altijd al een ramp

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-01 20:08

Ik denk dat het drie keer L1 zal worden als we NBVR starten en anders 2 keer (NKB heeft zelden twee proeven per dag). 4 was nog te veel voor hem, maar hij bleef wel heel goed zijn best doen, dus ik was heel erg trots en blij.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 10:58

f

-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, Casca, ChelseaAyLee, Cjuan, Lomax123, Miran, Rinkex, Selina, Utixo en 159 bezoekers