Hmm zalig dagje..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Farjen

Berichten: 7925
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Belgiƫ

Hmm zalig dagje..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 17:26

Ging ik vanmorgen naar Camble, begon het daar te regenen.. Huilen Dusjah dan maar weer naar huis en ze een dag laten staan.. (wij hebben alleen een buitenpiste) Maar om 2 uur kwam de zon erdoor, en domme domme ik had mijn cap in de auto laten liggen, en natuurlijk was juist dan mijn mam weg..
Naja ze was er toch om 3 uur, in volle vaart naar Camble Haha!
Ik kwam toe en Katrien was al lekker aan het losrijden voor straks wat te springen.. (ze heeft 2 paarden)
Dus ik maar lekker in haar weg gereden Bloos en na een half uurtje ging katrien uit de piste om haar ander paard uit de weide te halen. Vroeg haar vader tegen me (haar vader verzette de hindernissen en gaf commentaar) Wil jij eens niet springen?
Begon ik zo lief te lachen En Camble doet niets liever dan eens een sprongetje te wagen. Dit was dan de echte eerste keer springen (die 2 keer ervoor was maar een laag kruisje)
We zijn geƫindigd met een oxer van ong 70 cm.
Jullie zullen wel denken wauw hoog hoor maar voor de eerste keer vond ik het erg goed, alleen springt ze liever wat hoger dan het echt moet, maar iedereen zei dat ze super kan springen (op onze stal gaan ze bijna wekelijks op wedstrijd) en de vader van Katrien vond mijn houding ook goed dus ik ben helemaal blij *LOL* Want vroeger was mijn houding slecht.. Hihi en toen ik terug kwam van de weide, hoorde ik een paar mensen spreken over Camble, zo van: dat beestje kan goed springen en blablabla.. Dan voelde ik mij helemaal goed Lovers
Camble doet zo haar best, en ik heb al gehoord dat mijn houding beter is, ik voel beter mijn paard aan, ... Ook met andere paarden kan ik beter rijden, en morgen word dat nog eens op de proef gesteld Lachen Mag ik lekker vroeg opstaan voor een meisje haar pony kalm te krijgen Haha! Het arme beestje staat al een week stil, lekker pittig
En daarna weer lekker rijden met Camble Lovers Kan niet wachten! Lachen


zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 18:25

Zo zie je maar, je leert veel van een eigen paard...
nog veel sucses met je springcarierre Tong uitsteken Haha!

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kla4tje, Mark0919, Nannetje7, xSuuzerd en 47 bezoekers