Tessebes en Gijsenkim en het rennende paard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Tessebes en Gijsenkim en het rennende paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 09:00

Gisteren hadden Tessebes en Gijsenkim maar eens afgesproken om elkander in real life te ontmoeten. De plaats des oordeels werd Stal Abstwoude.

Om een uur of een was Tessebes er en kwam ik net van Marca af. Na een rondleiding en de verhalen aangehoord te hebben van de verschillende paarden ging ik nog even onze hengst Ramires rijden. Ramires loopt Z2 en dekt natuurlijk dus je moet hem wel een beetje in de gaten houden. Hij is ook van nature super lui en je moet hem echt aan het werk zetten. Als ik er 15 minuten opgezeten heb dan gaan mijn bovenbenen verzuren.

Okee ik dus opscheppen dat hij zo braaf is en nouwelijks naar de meiden kijkt, goed opgevoed en blaat, blaat blaat..... Komt hij gezadeld en al de stal uit gaat ie reageren op Salsa die los in de paddoc loopt Verward , Grote man zijn, Kimmetje prikt m even naar voren en in een vlotte draf erlangs. Nou goed en wel iedere keer als ik in de hoek van de bak kwam waar de paddoc vanuit te zien was paard weer over ze zeik. Scheve mond . ondertussen werd hij van voren steeds sterker ...........GRGRGRRRR.

Marlies die wilde ondertussen Marca nog evenop het land gooien en die gooide Marca in de boomgaard. (Grenzend aan de bak) Marca nog nooit in de boomgaard geweest ging compleet uit haar plaat, Ramires die een lekker wijf zag scheuren in de boomgaard wilde ook wel meedoen. Chaos compleet. (stond de kim natuurlijk weer eens mooi voor joker he)

Maargoed uiteindelijk is dat allemaal wel weer goed gekomen maar mijn geloofwaardigheid is natuurlijk weer eens sterk gedaald.

Het blijkt dat het paard wat Tessebes rijd, een paard is dat ik nog van vroeger ken. ... leuk he klein is de wereld dan weer. Volgende keer ga ik bij haar kijken.

Doei Tessebes en bedankt voor de leuke middag Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 09:10

hahahha
Zie het al helemaal voor me.
Maar geloof niet dat je voor joker stond, want heb in het verhaal niet meegekregen dat de hengst ook "gespeeld" heeft met beide dames Lachen
Dus heb je het zo slecht nog niet gedaan.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 09:14

Kon hem nog net piafferend onder me houden en ben zo heel langzaam richting zijn stal gegaan om eraf te springen en Marca uit de boomgaard te halen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 09:57

Je stond goed voor paal idd! Knipoog Nee hoor geintje!
Salsa bleek toch hengstig te zijn, dus het was niet zo vreemd dat Ramires erg overdreven reageerde.

Ik vond het erg gezellig, leuk de stal eens gezien te hebben en Kim irl ontmoet te hebben natuurlijk!

isioma

Berichten: 1052
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: het diepe zuiden van Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 09:59

zag het helemaal voor me


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BrandWatchBot, chinnie, Clmr, Geertema, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Groetje, Ilayla, jaap_2005, Julia_, knockout1, La_Lune, Ruai, Unicorn79 en 142 bezoekers