[b]een sprongetje gemaakt..wat een lol!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

[b]een sprongetje gemaakt..wat een lol!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 18:53

Vandaag ik weer naar mij lieve skattie toe deesie (appoloosa) Ze is inmiddels 19 jaartjes oud geworden, en altijd western bereden totdat ik der kreeg toen ze 15 was heb ik haar het dressuur weten aan te leren.

Deesie heeft in haar heeeeele leventje nog nooit een sprongetje gemaakt (laat staan een gezien *LOL* ) Vandaag dacht ik van goh laat ik het eens probere (weliswaar zonder mij op haar rug). Ik had der lekker gepoets en peesbeschermers om gedaan. Ze vond het al maf dat ze geen zadel op kreeg maar gewoon een halster om. Ik heb der toen in de paddock gezet en ben wezen slepen met hindernissen en balkjes, dat vond ze reuze interessant. Eerst heb ik er over een paar balkjes laten draven OK dan! dat ging super wel een beetje springerig (dat komt later nog zei nog tegen haar *LOL* *LOL* ) maar goed toen had ik een kruisje opgezet. Ze zat er even aan te snuffelen maar vond het allemaal wel oke. Toen weer laten aan draven enr ichting het kruisje....het ging wat ongemakkelijk en de afzet was veeeeeeels te vroeg maar ze vloog er over heen!!! OK dan! GEWELDIG was dat. Ze stoof door en sprong er uit haar zelf nog een keer over heen, ze vond het super!!!. Toen heb ik er een steiltje van gemaakt, geen probleem voor haar en joepiieeee springen maar dacht ze maar... *LOL*

Ik heb het knap warm gehad met het verslepen van de hindernismaterialen maar het as absoluut de moeite waard.

Volgens mij gaan we dit vaken doen misschien wel met ik erop (zo'n spring held ben ik niet Bloos )

Maar goed ik moest het ff kwijt...zal niet veel mensen boeien maar goed...

GreetZZZ CLaudia

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 19:26

leuk joh !!!!
een x foto's maken !!! *LOL*

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 19:28

Leuk!! Idd foto's maken Haha!

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 20:09

Erg leuk, weer wat afwisseling erbij... en blijkbaar vond je paard het ook erg leuk, als ze uit zichzelf een tweede keer gaat.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 21:46

Leuk zeg! Ik heb ook een appaloosa, en zij heeft pas ook een keer gesprongen. Met mijn zusje, het was wel een klein kruisje maar ze sprong er wel maar mooi zo voor de eerste keer overheen!

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-03 19:44

Ja ik weet het een fototoestel moet ik een keertje meenemen. We hebben ook een digi dus eigenlijk geen probleem....volgens mij ga ik dat volgende keer maar doen!!! hebben jullie ook wat om te lachen *LOL*

GreeettZZ Claudia

krisv

Berichten: 17
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Diest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:36

ja zeker eens foto's van maken!!!