Met Ozep naar les

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zep

Met Ozep naar les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 17:16

Omdat Sjuimpje nog steeds niet 100% rad loopt Haha! mag ik nog een beetje sturen met Ozep. Ze had al een afspraak met haar instructrice gemaakt om hem evt te laten rijden, dus nu mocht ik fijn in de les rijden OK dan!

Ik heb dus voor het eerst met een "oortje" in gereden, dat werkt echt heel erg fijn! Dat wordt lobbyen als ik straks weer terug ben...

Judith werkt vanuit hetzelfde systeem als mijn eigen trainer:
"Bij wie les je?"
"Ooooh... rijd hem dán nog maar een heel stuk dieper!"
Haha!

Ik heb heel erg fijn gereden. Ozep is een heleboel groter (:D) dan de paarden waar ik dagelijks op zit, en we zijn heel erg bezig geweest om hem klein en vlug te laten gaan. Als hii dan echt helemaal rond en los word gaat hij vreselijk diep zitten en dan heb je zo'n fijn gevoel Ik rijd zelf toch vooral jonge of te corrigeren paarden te rijden, en daar kun je toch nog niet zo fijn mee aan de gang als met zo'n Ozep die al veel meer bevestigd is op dit niveau.

Alle lof overigens nog steeds voor Sjuim, want als die haar paard niet voor elkaar heeft kun je dat er nooit zo eenvoudig weer uit rijden. OK dan!

Voor de foto's zie: [ITP] Les met Ozep

En voor wie geinteresseerd is in het lesgeven van Judith Scholte:
[BM] Clinic Judith Scholte (Amersfoort) 13/14-09-03

dressuurinstructie in Overijssel, mail voor meer informatie: louise@equimotion.nl

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 18:06

oei!
dat ziet er weer erg lekker uit zep!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie