Was ik nou een fjord of toch... een springkussen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Was ik nou een fjord of toch... een springkussen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 16:35

Nicoline had gisteren een vreselijk gekke bui *LOL*
Ik had nl. privéles, en m`n instructrice had besloten dat we maar ff met de aanleuning bezig gingen ( Nic haar hoofd gaat dus zo: naar voren, naar beneden, naar voren, naar beneden, enz, enz... Haha! ) Om te zorgen dat Nic haar koppie stiller hield, moest ik te teugels wat korter houden, meer druk nemen en mijn handen overdreven stil houden. Dat was niet zo gemakkelijk als het leek, Nic was het er dus echt níet mee eens Haar eerste trucje was stilstaan en niet op mijn been reageren Even lukte dat, want ik kreeg haar nauwelijks vooruit Clown Maar toen werd ik gemeen }> ik pakte de zweep erbij, iets wat Nic dus echt vreselijk vindt.
En opeens wist ze wel hoe ze vooruit moest komen. Na een tijdje verder gestoeid te hebben gaf ze toe, ze begon netjes te ontspannen, en de arme schat zweette ook al behoorlijk Ach gut Ik dacht dus dat we het ergste wel gehad hadden, maar nee hoor
Daarna gingen we bezig met wijken, iets wat Nic ook niet zo leuk vindt Haha! Ik had al gezegd dat Nic liever lui dan moe was, oftewel, vroeger schoot ze altijd schuin opzij, zodat het leek alsof ze voor m'n been opzij ging, maar dat was het dus niet Knipoog Mijn instructrice dacht dat het beter was om dan maar vanuit een rustige stap te wijken, en dat kon Nic ineens wel Tong uitsteken Ze stapte keurig over, met achterhand er netjes onder Party!! Op een gegeven moment werd ze wat heftig, dus toen gingen we niet meer recht opzij, of schuin naar voren opzij, maar ACHTERWAARTS opzij Verward Verward Ik lag echt in een deuk *LOL* Dat gekke beest ook Clown
Omdat ze al een beetje moe was, gingen we alleen nog wat draven, maar ook dat ging niet zoals het moest En maar protesteren, crossen, stilstaan Na een tijdje werd ze wat rustiger, en gingen we oefenen met halthouden. Ze moest goed reageren en als ze dan stilstond ook nog die achterhand eronder krijgen, waardoor Nic nóg heftiger werd Scheve mond Maar het ging verder wel netjes, dus zo`n ramp was het nou ook weer niet Haha! En toen ging het een tijdje goed, we stonden weer stil, en ze flipte Bloos! Ze twijfelde of ze nou mee moest werken ( dus weer naar voren ) of moest protesteren ( de lucht in ) Het werd uiteindelijk een combi, ze schoot schuin naar voren de lucht in Haha! Haha! Een half rondje daarna zaten we in de `passage`, en vanuit de `passage` ging ze wijken *LOL* Ik had het niet meer, echt niet Haha! *LOL*
Op het laatst had ze geloof ik wel door dat ze maar beter mee kon werken, want ze was ineens zo lief als een hondje Ach gut Ik denk ook niet dat ze het ooit nog in dr hoofd haalt om zo gek te doen Tong uitsteken
Of.... zit ze dan toch in een identiteitscrisis? Schijnheilig

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 17:09

Tsja, sommige paardjes snappen het niet dat als ze mee werken dat ze sneller en makkelijker klaar zijn, dan dat ze dr tegen gaan vechten... Tong uitsteken

eVeLyNtJuHhH

Berichten: 302
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 17:15

hahaha,
wat een deugniet zeg:):d.
maarja ze heeft het uiteindelijk wel gedaan. en daar gaat het om.Lachen

Chantal1973

Berichten: 1737
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Escles Frankijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 17:57

gelukkig lijkt Nicoline niet op haar halfbroertje Mytgard.. die probeert een proefje van 5 minuten in 1 minuut te lopen... Haha!
hahahhahahahhaha zo hard dat hij over zijn eigen benen struikeld.
Wel fijn dat het uiteindelijk goed ging bij jou

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 18:43

Heeey Reinou! Kwist nie dat jij hier ook zat!!!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 18:52

Gelukkig ging het uiteindelijk wel goed!
Ben benieuwd hoe het eruit zou zien in een filmpje ofzo Tong uitsteken

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-03 08:30

ikke_89 schreef:
Gelukkig ging het uiteindelijk wel goed!
Ben benieuwd hoe het eruit zou zien in een filmpje ofzo Tong uitsteken

Dat ben ik ook Haha!
Maar helaas, geen digi of camera aanwezig Verdrietig Knipoog

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-03 08:30

Annetjuh schreef:
Heeey Reinou! Kwist nie dat jij hier ook zat!!!

Ik zit hier al sinds begin november vorig jaar Haha!
Maarre, wist ook niet dat jij hier zat Tong uitsteken Weer wat wijzer geworden Knipoog