Heerlijk geraced!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24029
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Heerlijk geraced!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-03 21:14

Omdat Mariska vandaag niet naar Otto kon, en hij toch beweging moest hebben, ging ik hem vanavond eens even lekker rijden. Smiddags was hij al gelongeerd.
Eerst heb ik een heel tijd (mischien 3 kwartier?) in de bak gereden, dat ging wel goed, maar wel wat ruzzie met elkaar.
Daarna besloot ik het weiland in te gaan, om hem lekekr te laten gaan.
We waren amper in het weiland, of Otto ging al. Hij voelde het al aan!
En HAARRRRRRRRRRD!!! Na een heel tijd gegalopeerd, ongeveer op de helf van het weiland (we kunnen een heeeel end naar achteren), dacht ik dat ie al ongeveer op zijn hards ging, maar even een klikje met mijn tong, en hij ging nog veeeeeeeeeeeeel harder! Echt zooooo gaaf!
Ik had dat wel gemist hoor, dat deed ik ook altijd met Genderose (oen ze nog geen gallen had). Maar niet zo lang, en lang niet zo hard!
Echt zo gaaf! En terug ging hij nog veeeeel harder. Kreeg helemaal tranen in mijn ogen! Echt super snelle rengalop!

Ik ben dus weer heerlijk uitgewaaid Haha!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 21:52

Lekker gevoel is dat ja, zeker als jullie het allebei willen. Na, je weet dus waar je af en toe een Ferrari kunt lenen Haha!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 22:00

dat is echt zalig he. ik heb ook zo een stuk tijdens een wandeling dat ik echt vlieg!! die tranen springen in je ogen echt Haha! zalig. en als je in de schaduw naast je kijkt zie je hoe ze hun benen smijten, fantastisch he! ik begrijp heel wat je zegt en kan het me heel voorstellen!!!! zalig!