Avondprog. CHIO Vrijdag veranderd :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Avondprog. CHIO Vrijdag veranderd :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 17:41

Lekker is dat zeg ! Hebben ze het programma van de vrijdag avond veranderd, ofwel er is haast niets over Verdrietig

Dit staat er op de site :
Citaat:
Rotterdam 29 augustus – Het CHIO-bestuur heeft, op advies van Arcadis, dit jaar een volledig nieuw drainagesysteem en grasmat laten aanleggen om zo het terrein optimaal voor te bereiden. Helaas bleek de bodem van het springterrein tijdens de eerste dag van het CHIO problemen op te leveren. Als gevolg hiervan heeft het CHIO bestuur hedenochtend besloten om enkele programmawijzigingen door te voeren in het programma van vandaag 29 augustus op het hoofdterrein.

De voor de ochtend geprogrammeerde 2-fasen rubriek zal nu op de vrijdagavond worden gereden en het barrière springen komt te vervallen. De tuigpaardenrubriek is verplaatst van de avond naar het eind van de ochtend en het barrière springen komt helaas te vervallen. Door deze wijzigingen wordt de bodem gespaard en kan de landen wedstrijd op de vrijdagmiddag gehandhaafd blijven. De rubriek voor vierspannen op de vrijdagavond komt eveneens te vervallen. In plaats daarvan zal een dressuurdemonstratie gegeven worden



Kan iemand me vertellen of het twee fasen springen nog een beetje intressant is?

Ik heb al gebeld dat ik dit echt geen 10 euro waard vind, en gevraagd of ik niet het geld terug kon krijgen of misschien een korting. Maar ik heb pech volgens die Mw aan de telefoon .

Erg makkelijk hoor van te voren online bestellen Boos!

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 18:40

Jeetje.... lekker is dat!
Ik ben gister overdag geweest, en het was wel zo dat toen al het gras erg slecht was. Ik vroeg me ook al af hoe ze het daar nog 3 dagen wilden volhouden....

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 18:59

Nou ze hebben nog een een dressuur demostratie gegeven met Ferro , dus dat maakt het een heel klein beetje goed. Maar verder...nee ik vond het de 10 euro zeker niet waard.
Het was echt dat ik die kaarten al besteld en betaald had Boos!

Het veld werdt gister en vandaag goed bijgehouden, werdt aangestapt en besproeit .
Vandaag vond ik het nou ook niet echt OK dan! , ik vond het vorig jaar leuker.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 19:00

wanneer komt het op tv?

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 19:07

Georgette schreef:
wanneer komt het op tv?


Gister was het van half 5 tot half 6 op tv...

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 22:57

Ow balen, komt het binnekort ook nog op tv?

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 22:59

ow sorry, bedoelde donderdag, maar k weet niet ofdat het nog een keer op tv komt, hope so, want k was vergeten dat t kwam en toen k thuis kwam duurde het nog 10 min Scheve mond