Ponywisselen :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Ponywisselen :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 08:38

Vandaag zijn we naar de ponyclub geweest het was heel gezellig en er waren meer mensen dan normaal. Ik ben met bon altijd de "Hoogste" om het zo maar even te zeggen.
Aan het einde van de les, ik had niet zo fanatiek gereden omdat de bak bij de ponyclub altijd heel zwaar en los is en jah dan kun je niet goed rijden vind ik en ik ben bang dat hij mischien zijn pezen kapot loopt ofso,
zei de instructrice dat we wel even van pony mochten wisselen, niemand durfde op Bon omdat hij zo hoog en 'wild' is, tenslotte zei ik tegen mijn zusje ( zij was de enige die wel durfde ) dat zij maar op bon moest gaan, zo gezegd zo gedaan. Iedereen ging even een stukje draven en ik zij tegen lieke dat ze dat met Bon beter niet kon doen omdat hij een beetje fris was vandaag, maar ze luisterde niet en draafde aan, na 2 drafpassen begon bon te galoperen en niet zo zacht ook niet Haha! . Lieke riep dat ze hem niet terug kon nemen en alle andere moesten halthouden, de instrucrice zei dat lieke ophoudingen moest maken maar ik ist dan bon dan alleen maar harder zou gaan, eigenlijk moest ze hem op een kleine volte zetten maar ja omdat de bak zo los was zouden ze dan allebei vallen en dat wilde ik ook niet, we zeiden dat ze hem maar gewoon moest laten gaan en dat hij vanzelf wel zou stoppen, en jaah hoor na een kwartier rengalop kon ze hem met een kleine ophouding terug nemen!
Toen hebben we maar snel terug gewisseld en zijn naar huis gegaan!
Lieke was opgelucht dat ze niet in het bijzijn van de hele ponyclub eraf gevallen ws en ik heb de conclusie getrokken dat ze gewoon te licht voor hem is en hij haar niet voelt.... Een les voor de volgende keer:
GA NIET DRAVEN OP BON! *LOL*


Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 09:16

Haha, t was haar eige schuld hè, had ze maar naar je moeten luisteren Knipoog
Gelukkig toch geen te grote afgang voor je zus,
maar denk dat ze wel haar lesje heeft geleerd Tong uitsteken

I've been searching a long time... For someone exactly like you
Someone like you makes it... All worth while

Urika 14-10-2006

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 10:43

Ik vond het zoooo jammer dat ik er niet bij was. Als ik nou een kwartirtje eerder was aangefietst dan had ik het wel gezien Boos! .
Maya maar goed dat lieke haar exuses aan Bonny heeft aan geboden Tong uitsteken Tong uitsteken Knipoog

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:15

haha, gelukkig dat ze er niet vanaf was gevallen anders had ze wel mooi voor banketstaaf gestaan, nu viel het nog mee Tong uitsteken

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 20:24

Jaah, eerst zat ze er helemaal bang op en toen die maar door bleef gaan bleef ze maar gewoon zitten en afwachten Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Contemplate, laura22, Mark0919 en 42 bezoekers