Dit gevoel is onbeschrijfbaar; Leo is thuis!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leo

Berichten: 50120
Geregistreerd: 06-12-02

Dit gevoel is onbeschrijfbaar; Leo is thuis!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 19:23

We werden vanochtend door de veearts van de kliniek gebeld; Leo was er nog steeds niet helemaal bovenop, maar genoeg gelaxeerd en hersteld dat ze weer naar huis mocht komen!!!!!!
Ik was zo ontzettend blij; het is ook zo'n goed nieuws! Gister vreesde ik nog voor haar leven, net als de veearts zelf, maar dat alles zo onverwacht goed gaat!!! Lachen

Mijn moeder dus een trailer regelen, maar ik kon niet mee, aangezien er een vriendin bij me thuis was. Ik had mn fototoestel klaarliggen, voor foto's voor het plakboek, maar die waren we natuurlijk vergeten Lachen

Eindelijk kwam na lang wachten met mn vriendin dan eindelijk de trailer, MET inhoud terug!!! Ik meteen naar buiten rennen, klep omlaag, en ja hoor, daar stond ze dan; mn lieve Leo waarvan ik dacht haar nooit meer terug te zien!!!
Zo ontzettend lief!! Ik liep naar haar toe, en ze keek om; herkende me en begon meteen te hinniken! En geweldig lief dat neusje tegen mn gezicht duwen, alsof ze wilde zeggen dat ze mij ook gemist had.
Ojee, ik klink nu heel penny-meisjerig, maar daar kan ik nu even niets aan doen, ik ben gewoon zo vreselijk blij!!!

Op stal was Leo heel snuiverig en kijkerig; ze was er al 4 of 5 maanden niet geweest. Eten deed ze niet, maar wel plassen, wat dus een goed teken was

We hebben haar een paar uurtjes met rust gelaten, tot ik het niet meer uithield en haar ben gaan poetsen; ondanks dat ze glom als een spiegel Schijnheilig

Onbeschrijflijk, het gevoel dat ik kreeg toen ik naast haar stond en met haar knuffelde. Twee dagen terug had ik echt niet meer verwacht haar ooit nog eens te zien; laat staan te aaien en te knuffelen!!!! Dat ze terugknuffelde was nog het meest geweldigste. Ik voelde me echt ontzettend gelukkig. Steeds als ik uit het raam kijk, en ik zie haar staan word ik helemaal warm vanbinnen. Geweldig. Onbeschrijfelijk.....

Eindelijk ziet de toekomst er weer zonnig uit

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:28

Lon echt fijn, ik was zo bang dat ik Leo(ntien) nooit meer zou zien!
Gelukkig is alles nu goed

Sanne9489

Berichten: 1022
Geregistreerd: 15-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:30

gelukkig je was zo down maar ik ben blij dat ze er weer helemaal bovenop is!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:31

yes! dat is erg goed nieuws! Ben blij voor je dat het weer zo goed gaat!

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:34

Helemaal niet penny-meisjerig hoor, waarom zou jij niet ontzettend blij mogen zijn? Heb je alle reden toe! OK dan! Haha!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:43

Geef je paardje maar een dikke welkom thuisknuffel (alhoewel ik betwijfel of dat nog niet gedaan is Tong uitsteken)
Veel plezier nog met je paardje!

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:48

gelukkig dat er goed nieuws is zeg
en het is niet pennyachtig om heel erg blij te zijn hoor *LOL*

Leo

Berichten: 50120
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 19:59

Nee ok Haha!

Ik kan het niet laten ieder kwartier uit het raam te kijken Lovers
Nu zie ik haar niet, ze staat heerlijk te soezen in haar warme stalletje Lachen Ze ziet er weer blij en tevreden uit....

Sanne9489

Berichten: 1022
Geregistreerd: 15-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:00

goed zo ik hoop ook dat dat ook zo blijft!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:01

T gelukt straalt van m'n beeldscherm af. Geniet maar joh!

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:14

goed zo , hopelijk blijven
ben blij dat je zo happy bent

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:38

Wat geweldig zeg!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:53

He wat fijn om te lezen zeg.... wat moet jij je gelukkig hebben gevoelt. Ga lekker genieten de komende tijd.....

Leo

Berichten: 50120
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 12:08

Dat doen we zeker Ik heb haar net helemaal gepoetst, hoefjes gevet en manen uitgeplozen. (Nu haar staart nog Bloos)