Ik doe LUXE!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Ik doe LUXE!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 17:22

Hey
Ik heb nu al meer dan een maand niet meer gereden en ben ook al zolang niet meer naar de manege geweest want het is zomervakantie, ik was op vakantie en de manege is gesloten. Nu mag ik wel eens de pony van Lieke (woont op de manege) rijden. Ik wist bijna zeker dat ik wel eens langs mocht gaan dus ik bel vandaag eindelijk op om te vragen of ik haar mocht poetsen en toen blkee Lieke op kampt te zijn met een andere pony en ik mocht komen hoor!
Dus ik naar de manege, eindelijk weer. Misting stond lekker in de wei dus heb ik haar gepakt (kwamen aangedraafd) en ben ik haar gaan poetsen. Nu had Lieke haar zadel meegenomen op kamp dus moest ik zonder zadel gaan rijden. Ook was ze niet al te veel bereden in de vakantie. Ik was benieuwd hoe ze zou reageren want het is nogal een vlugge pony.
Nou het ging echt lekker. Ze liep heel lief rustig in draf en heb zelf gegalloppeerd. Dat ging niet netjes maar dat lag aan mij. Misting ging best rustig.
Nog even op het erf uitgestap weer gepoetst en in de wei gezet.
Nou mag ik dus morgen en overmorgen ook komen Lachen Ook lekker verzorgen en zonder zadel rijden.
Donderdag kan ik niet want dan gaan Shiloh en ik naar annetje en Iwayalover toe. Dan gaan we daar op hun manege rijden.
Du ik rijd gewoon 4 dagen achter elkaar!
Echt associaal he! Vind het echt super na die lange tijd niet gereden te hebben!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 17:31

haha leuk zeg!
Vond ik ook altijd zo fijn toen ik nog op de manege reed. Nu ben ik pas verwend... ik vind het erg als ik 3 dagen niet kan rijden Bloos! best erg eigelijk.
Hopelijk beginnen de lessen weer snel en kun je weer vaker rijden.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 18:21

*kuch* dan rijd je 5 dagen achter elkaar, vrijdag op Magic Haha!

En heb je erge spierpijn }>

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 18:29

Ja, ik weet dat ik naar jou ga maar ik wilde niet opdringerig zijn om Magic er ook al bij te zetten. Maar daar heb ik ook echt SUPER veel zin in dus. Lijkt me zo gaaf. Zo'n groot dressuur paardje! Echt nog nooit gedaan! Niet vaak op zo'n groot paard en nog maar 2keer in een dressuurzadel en nog nooit op een paard wat hoger liep dan L Dus ik heb er echt zin in!

Maar ja dan doe ik pas Luxe met 5!! dagen achter elkaar rijden en de 5e dag is toch wel het alles luxete.

En spierpijn? Nee. Dat heb ik niet bij Misting. Die zit heel fijn in draf. Heel vlak. Alleen haar galop juist niet. Dus als ik morgen en overmorgen de galop ga oefenen dan heb ik wel spierpijn misschien op donderdag.

En oh ja, nog een luxe. Bij onze bak was de schotten weg gehaald en nu zat ik in een 70 bij 20 bak te rijden! Met nog 2 tot 4 mensen erbij dus lekker veel ruimte!

Ik haal het nu wel in zeg! Ben echt heel blij ermee!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 20:16

Zo! Nu haal je idd wel al dat rijden in! Maar ik mag ook niet klagen, want ik rijdt ook best wel veel nu.
Wel knap van je dat op haar Misting goed zonder zadel hebt kunnen rijden! Ik kan dat nit zo goed.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 18:23

Vandaag ben ik dus weer lang geweest. En het was echt zo rustig op de manege! Ik heb even Thijs gezien en gezegd dat ik er was en gevragen of ik misting uit de wei mocht halen. Dat zou mij wel lukken was het antwoord en toen mocht ik dus doen wat ik wilde zeg maar.
Eerst heb ik haar heel uitgebreid gepoets en heb ik de staart heel voorzichtig uitgeplozen. Even de gang geveerd en het was alweer een uurtje verder. Toen heb ik even Misting haar hoofdstel ingedaan en ben ik erop gaan zitten. Ikwas helemaal alleen in de bak en ook niemand die aan de kant liep. Ik heb heel veel lekker gestapt en veel overgangen halt-stap-halt gemaakt. Ze vond het eerst nogal moeilijk om stil te staan en nu is dat al een heel stuk beter. Ook heb ik nog 1 volte galop gedaan mar toen lag ik er weer naast. Nog even uitgestapt en toen weer halster omgedaan en even weer gepoetst. Ik heb denk ik in totaal 20 minuten erop gezeten maar dit is echt heeeeerlijk. Zo lekker rustig met die pony zijn.
Toen heb ik nog een pony'tje gepoetst die binnen staat want die is op dieet. Hij is al flink afgevallen maar nog een stuk te gaan!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 19:15

Echt leuk@@@ Lekker om gewoon een paardje uit de wei te halen en weg te rijden Haha!

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 20:12

nou lekker toch Tong uitsteken heerlijk relaxen Lachen

Nog 26 dagen Fons en dan zingen we weer luid he jongen!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 21:31

Sorry ik lees mijn berichtje nu nog eens over en zie dat er staat dat ik ernaast lag in de galop. Maar daar hoort bijna tussen. Ik lag er dus weer bijna naast maar gelukkig niet echt.

En ik reed niet gelijk weg, heb eerst nog meer dan een uur gepoetst enzo Tong uitsteken

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 18:03

Jammer dat je neit gepleurd bent! HAHA! Nagelbijten / Gniffelen }>

.

The_man
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: vraag maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 09:18

ja, dat vid ik ook wel jammer! }>

tssss

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 15:46

Ik ben ook wel verwend... Ik rijd 6 keer in de week, nu met die regen niet denk ik maar wel wanneer ik zin heb dus. Wel leuk om zo'n versorgpony te hebben voor 4 dagen en koel dat je op ee ndressuurpaard mag rijden Haha!

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 09:01

hej hej fleurtje tja je zult wel genoten hebben met misting toen Lachen
en dat het leuk was rijden op magic dat heb ik uitgebreidt gehoord Lachen

groetjes fabske

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chicken01, Kmbrly, Natashaa, OmgiliBot, Poety, shaddy82, Ubermetrics en 104 bezoekers