Opala loopt vreemd en moet !weer! op rust

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DanceAngel
Berichten: 66
Geregistreerd: 04-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-01 21:29

Toen we haar kochten is ze door de dierenarts afgekeurd omdat de buigproeven niet goed verliepen. We hebben 2 weken afgewacht hoe het ging met 'r en ze liep niet kreupel. Daarna hebben we haar niet meer laten keuren, we hadden veel te veel verdriet Verdrietig.

Een paar weken geleden merkt mijn ma dat ze weer vreemd loopt. Daarna zag ik het ook, het leek wel aan haar koot te liggen maar dat was na een dag weg. Mijn moeder zag nog steeds wat aan haar rechtervoorbeen en we hebben toch de dierenarts maar laten komen. Ze werd nogmaals afgekeurd en we hebben haar weer 2 weken op rust gezet.

En ja hoor, het ging weer goed!! We gingen weer rustig zonder zadel en hoofdstel, alleen met een halster, op haar rijden. Mijn ma zag niks. 3 dagen ging het goed, tot gister, ze loopt weer raar. We hebben besloten haar een maand op rust te zetten.

Wat een gedoe, ik word er niet meer goed van. Ik zou Opala nooit van m'n leven weg kunnen doen, tenzij ze echt iets ergs mankeert. Maar we hebben nog geen enkel teken van pijn gezien. Ze loopt niet onwijs kreupel maar het is zeg maar een knik ofzo. Ze rent vrolijk door het weiland en laat geen teken van pijn zien...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 21:56

he wat vervelend he.

het is nooit leuk om te zien dat een paardje ergens pijn heeft.

heel veel succes ermee